Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18944
Назва: | Інклюзивне навчання як засіб психологічного впливу на розвиток толератності та подолання стереотипів у учнів із типовим розвитком |
Інші назви: | Inclusive education as a means of psychological influence on the development of tolerance and overcoming stereotypes in students with typical development |
Автори: | Дорошенко, М.В. Яцишина, А.М. Doroshenko, M. Yatsyshyna, A. |
Бібліографічний опис: | Дорошенко М.В. Інклюзивне навчання як засіб психологічного впливу на розвиток толератності та подолання стереотипів у учнів із типовим розвитком / М.В. Дорошенко, А.М. Яцишина // Науковий студентський вісник. – 2024. – № 41 (1). – С. 189-191. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | інклюзивне навчання толерантність подолання стереотипів психологічний вплив inclusive education tolerance overcoming stereotypes psychological influence |
Короткий огляд (реферат): | Тема інклюзивного навчання є актуальною з кількох
причин: по-перше, це соціальна інтеграція (інклюзивне навчання сприяє соціалізації
дітей з особливими освітніми потребами, забезпечуючи рівні можливості для всіх учнів. The topic of inclusive education is relevant for several reasons: firstly, it is social integration (inclusive education promotes the socialization of children with special educational needs, ensuring equal opportunities for all students. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18944 |
Розташовується у зібраннях: | 2024 № 41 (1) Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2024 р. Одеса, тези. Яцишина, Дорошенко М.В.pdf | 459,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.