Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19037
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧаленко, В.О.-
dc.date.accessioned2025-01-13T12:09:31Z-
dc.date.available2025-01-13T12:09:31Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧаленко В.О. Формування системи управлiння якiстю торговельного пiдприємства (на прикладi ТОВ "КIВIТ ПЛЮС") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076"Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка , планування та управлiння бiзнесом" / Вiкторiя Олександрiвна Чаленко ; наук. ред. Павло Петрович Несененко . - ОНЕУ , 2024. - 89 c.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19037-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження - це система управління якістю на торговельних підприємствах. У першому розділі кваліфікаційної роботи розглядаються теоретичні засади поняття управління якістю в торговельній діяльності, міжнародні стандарти управління якістю та вплив на діяльність підприємства, основні методи та моделі управління. У другому розділі виявлено проблеми та недоліки в системі управління якістю підприємства, надано характеристику діяльності ТОВ «КІВІТ ПЛЮС», проведено аналіз поточної системи управління якістю в підприємстві. У третьому розділі розроблено пропозиції щодо поліпшення організації управління якістю, впровадження інновацій для підвищення ефективності системи управління, здійснено прогнозовані результати та ефективність запропонованих заходу.en_US
dc.description.abstractThe master's qualification work consists of three sections. The object of research is the quality management system at trade enterprises. The first chapter of the qualification work considers the theoretical foundations of the concept of quality management in trade, international quality management standards and their impact on the activities of the enterprise, the main methods and models of management. The second section identifies the problems and shortcomings in the quality management system of the enterprise, characterizes the activities of KIVIT PLUS LLC, and analyzes the current quality management system in the enterprise. The third section develops proposals for improving the organization of quality management, introducing innovations to improve the efficiency of the management system, and forecasts the results and effectiveness of the proposed measures.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectсистема управління якістюen_US
dc.subjectторговельне підприємствоen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.subjectефективність підприємстваen_US
dc.titleФормування системи управління якістю торговельного підприємства (на прикладі ТОВ «КІВІТ ПЛЮС»)en_US
dc.title.alternativeFormation of a quality management system of a trading enterprise (on the example of LLC «KIVIT PLUS»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чаленко В. О._Реферат.pdf267,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Чаленко В. О._КРМ.pdf1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.