Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19037
Title: | Формування системи управління якістю торговельного підприємства (на прикладі ТОВ «КІВІТ ПЛЮС») |
Other Titles: | Formation of a quality management system of a trading enterprise (on the example of LLC «KIVIT PLUS») |
Authors: | Чаленко, В.О. |
Citation: | Чаленко В.О. Формування системи управлiння якiстю торговельного пiдприємства (на прикладi ТОВ "КIВIТ ПЛЮС") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 076"Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка , планування та управлiння бiзнесом" / Вiкторiя Олександрiвна Чаленко ; наук. ред. Павло Петрович Несененко . - ОНЕУ , 2024. - 89 c. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | якість система управління якістю торговельне підприємство конкурентоспроможність споживачі ефективність підприємства |
Abstract: | Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження - це система управління якістю на торговельних підприємствах.
У першому розділі кваліфікаційної роботи розглядаються теоретичні засади поняття управління якістю в торговельній діяльності, міжнародні стандарти управління якістю та вплив на діяльність підприємства, основні методи та моделі управління. У другому розділі виявлено проблеми та недоліки в системі управління якістю підприємства, надано характеристику діяльності ТОВ «КІВІТ ПЛЮС», проведено аналіз поточної системи управління якістю в підприємстві. У третьому розділі розроблено пропозиції щодо поліпшення організації управління якістю, впровадження інновацій для підвищення ефективності системи управління, здійснено прогнозовані результати та ефективність запропонованих заходу. The master's qualification work consists of three sections. The object of research is the quality management system at trade enterprises. The first chapter of the qualification work considers the theoretical foundations of the concept of quality management in trade, international quality management standards and their impact on the activities of the enterprise, the main methods and models of management. The second section identifies the problems and shortcomings in the quality management system of the enterprise, characterizes the activities of KIVIT PLUS LLC, and analyzes the current quality management system in the enterprise. The third section develops proposals for improving the organization of quality management, introducing innovations to improve the efficiency of the management system, and forecasts the results and effectiveness of the proposed measures. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19037 |
Appears in Collections: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Чаленко В. О._Реферат.pdf | 267,53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
Чаленко В. О._КРМ.pdf | 1,11 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.