Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19094
Назва: Вплив арт-терапевтичних методів на корекцію страхів у дітей підліткового віку під час воєнного стану.
Інші назви: The influence of art therapy methods on the correction of fears in adolescent children during martial law.
Автори: Романчикова, А.А.
Бібліографічний опис: Романчикова А.А. Вплив АРТ-терапевтичних методiв на корекцiю страхiв у дiтей пiдлiткового вiку пiд час воєнного страну : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Анжелiка Анатолiївна Романчикова ; наук. кер. Iрина Миколаївна Орленко . - ОНЕУ , 2024.- 85с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: арт-терапія
страхи
підлітки
воєнний стан
Україна
art therapy
fears
teenagers
martial law
Ukraine
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю 053 «Психологія». - Одеський національний економічний університет, Одеса, 2024. Роботу присвячено дослідженню ефективності використання арт-терапії у подоланні страхів у підлітків, які проживають в умовах воєнного стану в Україні. Особливу увагу приділено аналізу впливу арт-терапевтичних методів на емоційний стан, стратегії адаптації та психологічну стійкість підлітків. Проведене дослідження дає змогу оцінити можливості арт-терапії як інструменту корекції негативних емоційних станів, зокрема страхів, у підлітків в складних життєвих обставинах під час війни в Україні. Розроблено арт-терапевтичну корекційну програму, яка включає техніки малювання, роботи з метафоричними картами, колажування. Констатовано, що застосування цієї програми сприяє зниженню рівня тривожності, поліпшенню емоційного стану та розвитку навичок стресостійкості у підлітків. В результаті емпіричного дослідження, проведеного на базі ЗОШ № 21 м. Одеса за участю 52 дітей підліткового віку, було використано комплексну батарею тестів для оцінки рівня тривожності, емоційного напруження та адаптивних механізмів. Виявлено, що страхи підлітків мають специфічні прояви, пов’язані з переживаннями щодо власної безпеки, сім’ї та майбутнього. Теоретична значущість роботи полягає у розширенні наукових уявлень про використання арт-терапії у роботі з дітьми та підлітками в умовах соціальних криз. Практична значущість дослідження визначається можливістю застосування запропонованої програми в освітньому та психологічному супроводі дітей у кризових ситуаціях. Запропонована програма може бути впроваджена в освітній процес школи для корекції емоційних станів підлітків під час воєнних дій в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19094
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Анотація Романчикова А. А..pdf233,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Диплом Романчикова А. А..pdf1,1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.