Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19098
Title: Управління вартістю компанії за умов обмежених фінансових ресурсів
Other Titles: Management of company value under conditions of limited financial resources.
Authors: Моісеєв, В.В.
Moiseiev, V.
Citation: Моісеєв В.В. Управління вартістю компанії за умов обмежених фінансових ресурсів: дис. … канд. екон. наук : cпец.: 072 Фінанси, банківська справа та страхування / В. В. Моісеєв. – Одеса, 2024. – 272 с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: вартість компанії
оцінка вартості компанії
методи оцінки вартості компанії
управління вартістю компанії
IT-компанії
аналіз фінансового стану
фінансові ресурси
обмежені фінансові ресурси
оптимізація фінансових ресурсів
інноваційні технології
company value
company valuation
company valuation methods
company value management
IT companies
financial condition analysis
financial resources
limited financial resources
financial resource optimization
innovative technologies
Abstract: У дисертації поглиблено теоретико-методичні засади та розроблено науково-практичні рекомендації щодо управління вартістю компанії за умов обмежених фінансових ресурсів. В межах теоретико-методичних засад управління вартістю компанії за умов обмежених фінансових ресурсів висвітлено етапи еволюції та проведено аналіз основних наукових підходів до визначення поняття «вартість компанії», що надало можливість поглибити економічну сутність вартості компанії. В досліджені розширено визначення дефініції «вартість компанії», яка розглядається як складна система взаємовідносин як у середині компанії, так й з зовнішнім середовищем з приводу формування об’єктивної сукупної цінності компанії, яка відображає здатність компанії генерувати фінансові та нефінансові результати, ефективно використовувати фінансові ресурси та може бути розрахована та використана для досягнення довгострокового розвитку. Такий підхід до визначення вартості компанії дозволяє врахувати взаємозв’язок внутрішнього та зовнішнього середовища компанії, вплив ключових фінансових і нефінансових чинників, унікальність компанії, надає можливість комплексно підійти до процесу оцінки вартості компанії та надати науково-методичні рекомендації щодо оптимального управління вартістю компанії.
The dissertation deepens the theoretical and methodological foundations and develops scientific and practical recommendations for managing company value under conditions of limited financial resources. Within the theoretical and methodological foundations of managing company value under conditions of limited financial resources, the stages of evolution are outlined, and the main scientific approaches to defining the concept of “company value” are analyzed, which allowed for a deeper understanding of the economic essence of company value. The study expands the definition of “company value”, considering it as a complex system of relationships both within the company and with the external environment regarding the formation of the company’s objective aggregate value. This reflects the company’s ability to generate financial and non-financial results, effectively utilize financial resources, and can be calculated and used to achieve long-term development. This approach to defining company value allows for the consideration of the interconnection between the internal and external environment of the company, the influence of key financial and non-financial factors, and the company’s uniqueness. It enables a comprehensive approach to the process of company value assessment and provides scientific and methodological recommendations for optimal company value management.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19098
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Моісеєв_Дисертація.pdf7,84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.