Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19112
Назва: Проблеми та перспективи розвитку зовнішньої торгівлі України товарами виноробної промисловості
Інші назви: Problems and prospects for the development of Ukraine's foreign trade in wine industry products
Автори: Москаленко, А.С.
Бібліографічний опис: Москаленко А.С. Проблеми та перспективи розвитку зовнiшньої торгiвлi України товарами виноробної промисловостi : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра : спец. 292 "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " за освiтньою програмою "Мiжнароднi економiчнi вiдносини" / Анастасiя Сергiївна Москаленко ; наук. кер. Iнна Олегiвна Уханова . - ОНЕУ , 2024.-84с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: виноробство
експорт
імпорт
зовнішня торгівля
ринок ЄС
диверсифікація експорту
державне стимулювання виноробства
winemaking
export
import
foreign trade
EU market
export diversification
state stimulation of winemaking
Короткий огляд (реферат): «Міжнародні економічні відносини» за освітньою програмою «Міжнародні економічні відносини». – Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2024 р. Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є зовнішня торгівля України товарами виноробної промисловості. У роботі розглядаються поняття та особливості зовнішньої торгівлі країн, узагальнено особливості регулювання зовнішньої торгівлі товарами виноробної промисловості, досліджено тенденції та чинники розвитку світового ринку товарів виноробної промисловості. Проаналізовано передумови та показники розвитку виноробної промисловості України; здійснено аналіз показників розвитку зовнішньої торгівлі товарами виноробної промисловості України; проведено аналіз чинників розвитку зовнішньої торгівлі товарами виноробної промисловості України. Визначено перспективи розвитку зовнішньої торгівлі України товарами виноробної промисловості, зокрема сформульовано організаційно-нормативні підходи з активізації зовнішньої торгівлі України товарами виноробної промисловості, а також визначено перспективи географічної диверсифікації у зовнішній торгівлі товарами виноробної промисловості України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19112
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Москаленко реферат .pdf27,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Москаленко_квал роб.pdf992,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.