Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19137
Назва: Особливості професійно-цінісних орієнтацій майбутніх психологів
Інші назви: Peculiarities of professional and value orientations of future psychologists
Автори: Віхтєва, С.Д.
Бібліографічний опис: Віхтєва С.Д. Особливостi професiйно-цiннiсних орiєнтацiй майбутнiх психологiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Свiтлана Дмитрiвна Вiхтєва ; наук. кер. Анастасiя Миколаївна Яцишина . - ОНЕУ , 2024.-108с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: професійно-цінісні орієнтації професійна ідентичність гуманізм професійна підготовка
professional value orientations future psychologists professional identity humanism professional training
майбутні психологи
професійна ідентичність
гуманізм
професійна підготовка
Короткий огляд (реферат): Випускна кваліфікаційна робота складається з трьох розділів, яка присвячена дослідженню професійно-цінісних орієнтацій майбутніх психологів як важливого аспекту їхньої особистісної та професійної підготовки. У роботі розкрито сутність поняття "професійно-цінісні орієнтації", їхній вплив на формування професійної ідентичності та успішність професійної діяльності. Особливу увагу приділено вивченню структури ціннісних орієнтацій, які є важливими для психологічної практики, таких як гуманізм, емпатія, відповідальність, етичність і орієнтація на професійний розвиток. Проаналізовано вплив навчання у вищому навчальному закладі, професійної мотивації та особистісних характеристик на становлення ціннісних орієнтацій у студентів-психологів. У дослідженні використано комплекс методів, включаючи аналіз наукової літератури, анкетування, тестування та методи математичної обробки даних. Отримані результати дозволяють виокремити ключові особливості професійно-цінісних орієнтацій майбутніх психологів, а також визначити чинники, які сприяють їхньому формуванню. Практична значущість роботи полягає у можливості використання її результатів для вдосконалення навчального процесу у закладах вищої освіти, розробки освітніх програм, що сприятимуть формуванню ціннісних орієнтацій, а також для створення системи професійно-етичного супроводу студентів-психологів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19137
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.