Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19145
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуменюк, В.А.-
dc.date.accessioned2025-03-05T08:26:59Z-
dc.date.available2025-03-05T08:26:59Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationГуменюк В.А. Особливостi особистiсно-професiйної зрiлостi майбутнiх психологiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Володимир Андрiйович Гуменюк ; наук. кер. Ольга Миколаївна Чусова . - ОНЕУ , 2024.-167с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19145-
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено проблемі особистісно-професійної зрілості майбутніх психологів. Досліджено особливості особистісно-професійної зрілості майбутніх психологів. Проаналізовано стан вивчення проблематики психологічної зрілості в зарубіжних та українських психологічних дослідженнях, розкрито сутність і зміст поняття «зрілість» та «зріла особистість», визначено основні види зрілості (дефінітивна, акмеологічна зрілість, особистісна, соціальна, професійна), описано види психологічної зрілості (інтелектуальна, емоційна, духовна, естетична, моральна, громадянська), з’ясовано ознаки психологічної зрілості, розглянуто ознаки та прояви зрілої особистості, встановлено атрибути зрілості людини. Описано основні аспекти зрілості особистості в юнацькому віці, проаналізовано особливості формування зрілості юнаків. Здійснено аналіз формування та обґрунтовано процес розвитку особистісної зрілості майбутніх психологів, охарактеризовано складові професійної зрілості. Визначено особистісно-професійну зрілість майбутніх психологів як складне інтегративне утворення, що є індивідуально-особистісним ресурсом професійного становлення та представляє діалектичну взаємодію особистісної та соціально-професійної зрілості, обумовлює володіння специфічними професійними компетенціями і забезпечує здатність до нагромадження й аналізу власного професійного досвіду, спрямованість до постійного саморозвитку. Встановлено компоненти особистісно-професійної зрілості майбутніх психологів: особистісний, професійний (соціально-професійна зрілість, соціально-професійна компетентність). Окреслено засоби розвитку особистісно-професійної зрілості майбутніх психологів. Подано програму експериментального дослідження особливостей особистісно-професійної зрілості майбутніх психологів та програму розвитку та формування особистісно-професійної зрілості, реалізовано та експериментально перевірено їх ефективність. Вірогідність результатів формувального етапу експерименту підтверджено статистичними методами.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectзрілістьen_US
dc.subjectзріла особистістьen_US
dc.subjectособистісна зрілістьen_US
dc.subjectпрофесійна зрілістьen_US
dc.subjectособистісно-професійна зрілість майбутніх психологівen_US
dc.subjectmaturityen_US
dc.subjectmature personalityen_US
dc.subjectpersonal maturityen_US
dc.subjectprofessional maturityen_US
dc.subjectpersonal and professional maturity of future psychologists-
dc.titleОсобливості особистісно-професійної зрілості майбутніх психологівen_US
dc.title.alternativeFeatures of personal and professional maturity of future psychologistsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.