Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19147
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Довганчина, К.Ю. | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-05T11:08:11Z | - |
dc.date.available | 2025-03-05T11:08:11Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Довганчина К.Ю. Можливостi використання методiв АРТ-терапiї в корекцiї страхiв у дiтей молодшого шкiльного вiку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Крiстiна Юрiївна Довганчина ; наук. кер. Iрина Миколаївна Орленко . - ОНЕУ , 2024.-108с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19147 | - |
dc.description.abstract | У роботі розглядаються особливості прояву страхів та їх вплив на психологічний розвиток особистості дітей молодшого шкільного віку, чинники які впливають на розвиток страхів та можливості використання арт-терапії як методу психологічної корекції страхів у дітей даної вікової категорії. Було розкрито: психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку; особливості прояву страхів молодших школярів; вплив самооцінки та соціального статусу в групі, як чинники формування страхів у дітей; сутність метода арт-терапії як методу корекції страхів у дітей молодшого шкільного віку. В результаті емпіричного дослідження визначено, що у дітей молодшого шкільного віку високий рівень прояву страхів, серед яких домінують страхи перед фізичними загрозами та стихійними лихами. Вплив самооцінки та соціального статусу дійте на розвиток страхів. Практичне значення: дослідження дозволило скласти психологічний портрет дітей, які мають високий рівень страхів та знайти нові технологій у корекції страхів дітей молодшого шкільного віку. На основі отриманих результатів теоретичного та емпіричного дослідження розроблено авторську корекційну програму «Stop Страх», для зниження рівня страхів та формування позитивної самооцінки. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Одеський Національний Економічний Універсітет | en_US |
dc.subject | страх | en_US |
dc.subject | арт-терапія | en_US |
dc.subject | ізотерапія | en_US |
dc.subject | психокорекція | en_US |
dc.subject | молодший шкільний вік | en_US |
dc.subject | fear | en_US |
dc.subject | art therapy | en_US |
dc.subject | isotherapy | en_US |
dc.subject | psychocorrection | en_US |
dc.subject | primary school age | en_US |
dc.title | Можливості використання методів арт-терапії в корекції страхів у дітей молодшого шкільного віку | en_US |
dc.title.alternative | Possibilities of using art therapy methods in correcting fears in primary school children | en_US |
dc.type | Diplomas | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Анотація Довганчина К. Ю..pdf | 124,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Диплом Довганчина К. Ю..pdf | 830,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Реферат Довганчина К. Ю..pdf | 182,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.