Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДовганчина, К.Ю.-
dc.date.accessioned2025-03-05T11:08:11Z-
dc.date.available2025-03-05T11:08:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДовганчина К.Ю. Можливостi використання методiв АРТ-терапiї в корекцiї страхiв у дiтей молодшого шкiльного вiку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Крiстiна Юрiївна Довганчина ; наук. кер. Iрина Миколаївна Орленко . - ОНЕУ , 2024.-108с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19147-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються особливості прояву страхів та їх вплив на психологічний розвиток особистості дітей молодшого шкільного віку, чинники які впливають на розвиток страхів та можливості використання арт-терапії як методу психологічної корекції страхів у дітей даної вікової категорії. Було розкрито: психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку; особливості прояву страхів молодших школярів; вплив самооцінки та соціального статусу в групі, як чинники формування страхів у дітей; сутність метода арт-терапії як методу корекції страхів у дітей молодшого шкільного віку. В результаті емпіричного дослідження визначено, що у дітей молодшого шкільного віку високий рівень прояву страхів, серед яких домінують страхи перед фізичними загрозами та стихійними лихами. Вплив самооцінки та соціального статусу дійте на розвиток страхів. Практичне значення: дослідження дозволило скласти психологічний портрет дітей, які мають високий рівень страхів та знайти нові технологій у корекції страхів дітей молодшого шкільного віку. На основі отриманих результатів теоретичного та емпіричного дослідження розроблено авторську корекційну програму «Stop Страх», для зниження рівня страхів та формування позитивної самооцінки.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectстрахen_US
dc.subjectарт-терапіяen_US
dc.subjectізотерапіяen_US
dc.subjectпсихокорекціяen_US
dc.subjectмолодший шкільний вікen_US
dc.subjectfearen_US
dc.subjectart therapyen_US
dc.subjectisotherapyen_US
dc.subjectpsychocorrectionen_US
dc.subjectprimary school ageen_US
dc.titleМожливості використання методів арт-терапії в корекції страхів у дітей молодшого шкільного вікуen_US
dc.title.alternativePossibilities of using art therapy methods in correcting fears in primary school childrenen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.