Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19153
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛогвин, Т.В.-
dc.date.accessioned2025-03-10T09:15:05Z-
dc.date.available2025-03-10T09:15:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЛогвин Т.В. Вплив сенсомоторного розвитку на дiтей дошкiльного вiку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Тетяни Вiкторiвни Логвин ; наук. кер. Iрина Миколаївна Орленко . - ОНЕУ , 2024.-63с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19153-
dc.description.abstractВипускна кваліфікаційна робота складається із трьох розділів. Робота зосереджується на дослідженні впливу сенсомоторного розвитку на різні аспекти життя дітей старшого дошкільного віку, зокрема на їх готовність до школи. Актуальність теми обумовлена зростаючим розумінням ключової ролі сенсомоторного розвитку у формуванні когнітивних здібностей та загального розвитку дитини, особливо в контексті сучасних змін у способі життя та широкого використання цифрових технологій. Методологія дослідження базується на комплексному підході, що включає спостереження, тестування дітей за допомогою стандартизованих методик, анкетування батьків та вихователів, а також експериментальне дослідження. Результати дослідження виявили сильну кореляцію між рівнем сенсомоторного розвитку та показниками шкільної зрілості. Встановлено, що діти з вищим рівнем сенсомоторного розвитку демонструють кращі показники не лише в когнітивній сфері, але й у соціальній адаптації та емоційній регуляції. Дослідження також виявило гендерні відмінності у сенсомоторному розвитку, що вказує на необхідність індивідуального підходу до розвитку сенсомоторних навичок у хлопчиків та дівчат. Факторний аналіз дозволив виділити три ключові компоненти сенсомоторного розвитку: зорово- моторну координацію, дрібну моторику рук та здатність до просторового орієнтування. На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо оптимізації процесу сенсомоторного розвитку в умовах дошкільних навчальних закладів. Ці рекомендації включають комбінований підхід, що поєднує традиційні методи (малювання, ліплення, конструювання) та сучасні підходи з використанням спеціалізованих розвиваючих ігор та вправ.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectсенсомоторнийen_US
dc.subjectрівень розвиткуen_US
dc.subjectстарший дошкільникen_US
dc.subjectкогнітивні здібностіen_US
dc.subjectемоційна сфераen_US
dc.subjectзорово-моторна координаціяen_US
dc.subjectпросторове орієнтуванняen_US
dc.subjectsensorimotoren_US
dc.subjectlevel of developmenten_US
dc.subjectsenior preschooleren_US
dc.subjectcognitive abilitiesen_US
dc.subjectemotional sphereen_US
dc.subjectvisual-motor coordinationen_US
dc.subjectpatial orientationsen_US
dc.titleВплив сенсомоторного розвитку на дітей старшого дошкільного вікуen_US
dc.title.alternativeThe impact of sensorimotor development in older preschool childrenen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.