Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19157
Назва: | Соціально-психологічні чинники комп’ютерної залежності у підлітковому віці |
Інші назви: | Socio-psychological factors of computer addiction in adolescence |
Автори: | Пеко, Д.О. |
Бібліографічний опис: | Пеко Д.О. Соцiально-психологiчнi чинники комп'ютерної залежностi у пiдлiтковому вiцi : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Дарiя Олександрiвна Пеко ; наук. кер. Алла Олексiївна Сiленко . - ОНЕУ , 2024.-94с. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Одеський Національний Економічний Універсітет |
Ключові слова: | комп’ютерна залежність діджиталізація онтогенез соціалізація патологічний ґемблінг computer addiction digitalization ontogenesis socialization gambling addiction |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються психофізіологічні та соціальні особливості онтогенезу підлітків, діджиталізація сучасного інформаційного простору як феномен соціального буття, здійснюється практикоорієнтоване дослідження психологічних засад виникнення комп’ютерної залежності у підлітків. В контексті аналізу психофізіологічних особливостей розвитку особистості в ранньому підлітковому віці (13-15) років, соціалізації підлітків у старшому шкільному віці (16-18 років) та специфіки їх онтогенетичного розвитку доведено, що комп’ютерна залежність у підлітків – актуальна проблема сьогодення, пов’язана з психоемоційними особливостями розвитку особистості у цей складний віковий період. Отримані результати емпіричного дослідження дозволили зробити наступні висновки: 1. Вік і рівень комп’ютерної залежності: старша група (16-17 років) має вищий середній рівень комп’ютерної залежності (57.69%) порівняно з молодшою групою (39.29%). Це може вказувати на зростання комп’ютерної залежності з віком. 2. Типи акцентуацій характеру і комп’ютерна залежність: є помірна позитивна кореляція між комп’ютерною залежністю і застрягаючим (r = 0,474), збудливим (r = 0,532) типами акцентуацій. Це свідчить, що підлітки з такими типами акцентуацій більш схильні до комп’ютерної залежності. 3. Типи акцентуацій характеру й комп’ютерна залежність: є помірна позитивна кореляція між залежністю і застрягаючим (r = 0,462), збудливим (r = 0,523) типами акцентуацій. Це вказує на схильність підлітків з такими типами акцентуацій до ігрової залежності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19157 |
Розташовується у зібраннях: | Центр заочної та вечірньої форм навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Анотація Пеко Д.О..pdf | 153,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Диплом Пеко Д.О..pdf | 733,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Реферат Пеко Д.О..pdf | 139,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.