Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦимбалюк, В.А.-
dc.date.accessioned2025-03-10T11:34:09Z-
dc.date.available2025-03-10T11:34:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЦимбалюк В.А. Формування комунiкативних навичок у дiтей що пережили травматичнi подiї засобами казкотерапiя : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Вiкторiя Андрiївна Цимбалюк ; наук. кер. Iрина Миколаївна Орленко . - ОНЕУ , 2024.-107с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19163-
dc.description.abstractРоботу присвячено дослідженню ефективності казкотерапії як методу формування комунікативних навичок у дітей молодшого шкільного віку, які пережили травматичні події. Особливу увагу приділено аналізу впливу казкотерапевтичних технік на емоційний стан, соціальну адаптацію та розвиток навичок взаємодії в умовах кризових ситуацій. Проведене дослідження дає змогу оцінити можливості використання казок як психотерапевтичного інструменту для підтримки дітей у подоланні наслідків психологічних травм та відновлення їх здатності до ефективної комунікації. Розроблено корекційну програму на основі казкотерапії, яка включає авторські казки, інтерактивні вправи, рольові ігри та творчі завдання та надані рекомендації щодо роботи з дитиною молодшого шкільного віку, яка пережила травмуючі події. Констатовано, що застосування цієї програми сприяє зниженню рівня тривожності, покращенню саморегуляції та розвитку комунікативних компетенцій у дітей молодшого шкільного віку. Теоретична значущість роботи полягає у розширенні наукових уявлень про використання казкотерапії для формування комунікативних навичок у дітей, які перебувають у кризових ситуаціях. Практична значущість дослідження визначається можливістю впровадження розробленої програми в освітньо-виховний процес початкової школи для роботи з дітьми, що зазнали психологічних травм. Запропонована програма з використанням методу казкотерапії може бути впроваджена в освітній процес початкової школи для формування комунікативних навичок дітей молодшого шкільного віку, що опинилися в кризових ситуаціях.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectказкотерапіяen_US
dc.subjectкомунікативні навичкиen_US
dc.subjectтравматичні подіїen_US
dc.subjectвоєнний станen_US
dc.subjectмолодший шкільний вікen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectвзаємодіяen_US
dc.subjectfairy tale therapyen_US
dc.subjectcommunication skillsen_US
dc.subjecttraumatic eventsen_US
dc.subjectmartial lawen_US
dc.subjectprimary school ageen_US
dc.subjectschoolen_US
dc.subjectinteractionen_US
dc.titleФормування комунікативних навичок у дітей, що пережили травматичні події, засобами казкотерапіїen_US
dc.title.alternativeFormation of communication skills in children who have experienced traumatic events by means of fairy tale therapyen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.