Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19164
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевчук, М.В.-
dc.date.accessioned2025-03-10T11:42:06Z-
dc.date.available2025-03-10T11:42:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШевчук М.В. Використання нейропсихологiчного пiдходу у роботi з дiтьми молодшого шкiльного вiку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Марина Вiкторiвна Шевчук ; наук. кер. Iрина Миколаївна Орленко . - ОНЕУ , 2024.-85с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19164-
dc.description.abstractРоботу присвячено дослідженню нейропсихологічних особливостей розвитку вищих психічних функцій у дітей молодшого шкільного віку. Здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми формування та розвитку вищих психічних функцій, розглянуто принципи та методи нейропсихологічного обстеження, корекції та абілітації у молодшому шкільному віці. За оцінкою науковців кількість дітей, які мають труднощі в навчанні складає близько 20-30% від загальної кількості учнів. Подолання академічних труднощів стає пріоритетним завданням не лише для вчителів, але і для шкільних психологів. Ключова роль психолога полягає у проведенні глибокого обстеження першопричин труднощів в навчанні та розробці індивідуального плану корекційної роботи. Ефективна робота з такими дітьми вимагає від психолога не лише базової професійної підготовки, але й застосування комплексного підходу, що включає всебічну оцінку факторів, які впливають на виникнення труднощів у навчанні. Такий інтегрований підхід значно підвищує ефективність корекційної роботи та сприяє зростанню навчальної мотивації учнів. Особливу увагу варто приділити питанню мотивації, оскільки сучасна система освіти характеризується постійним підвищенням вимог та навчального навантаження, що часто перевищує адаптаційні можливості нервової системи дітей. Сучасні дослідження фіксують негативні тенденції у психологічному стані школярів, включаючи поширення синдрому "набутої безпорадності", підвищення рівня тривожності та розвиток різноманітних шкільних страхів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectнейропсихологіяen_US
dc.subjectвищі психічні функціїen_US
dc.subjectмолодший шкільний вікen_US
dc.subjectнейропсихологічна діагностикаen_US
dc.subjectкорекційна програмаen_US
dc.subjectсенсомоторний розвитокen_US
dc.subjectміжпівкульна взаємодіяen_US
dc.subjectтруднощі у навчанніen_US
dc.subjectнейродинамічні факториen_US
dc.subjectпросторові уявленняen_US
dc.subjectдислексіяen_US
dc.subjectсенсорна інтеграціяen_US
dc.subjectneuropsychologyen_US
dc.subjecthigher mental functionsen_US
dc.subjectprimary school ageen_US
dc.subjectneuropsychological diagnosticsen_US
dc.subjectcorrectional programen_US
dc.subjectsensorimotor developmenten_US
dc.subjectinterhemispheric interactionen_US
dc.subjectlearning difficultiesen_US
dc.subjectneurodynamic factorsen_US
dc.subjectspatial representationsen_US
dc.subjectdyslexiaen_US
dc.subjectsensory integrationen_US
dc.titleВикористання нейропсихологічного підходу у роботі з дітьми молодшого шкільного вікуen_US
dc.title.alternativeUsing a neuropsychological approach in working with primary school childrenen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.