Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19164
Назва: Використання нейропсихологічного підходу у роботі з дітьми молодшого шкільного віку
Інші назви: Using a neuropsychological approach in working with primary school children
Автори: Шевчук, М.В.
Бібліографічний опис: Шевчук М.В. Використання нейропсихологiчного пiдходу у роботi з дiтьми молодшого шкiльного вiку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Практична психологiя" / Марина Вiкторiвна Шевчук ; наук. кер. Iрина Миколаївна Орленко . - ОНЕУ , 2024.-85с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: нейропсихологія
вищі психічні функції
молодший шкільний вік
нейропсихологічна діагностика
корекційна програма
сенсомоторний розвиток
міжпівкульна взаємодія
труднощі у навчанні
нейродинамічні фактори
просторові уявлення
дислексія
сенсорна інтеграція
neuropsychology
higher mental functions
primary school age
neuropsychological diagnostics
correctional program
sensorimotor development
interhemispheric interaction
learning difficulties
neurodynamic factors
spatial representations
dyslexia
sensory integration
Короткий огляд (реферат): Роботу присвячено дослідженню нейропсихологічних особливостей розвитку вищих психічних функцій у дітей молодшого шкільного віку. Здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми формування та розвитку вищих психічних функцій, розглянуто принципи та методи нейропсихологічного обстеження, корекції та абілітації у молодшому шкільному віці. За оцінкою науковців кількість дітей, які мають труднощі в навчанні складає близько 20-30% від загальної кількості учнів. Подолання академічних труднощів стає пріоритетним завданням не лише для вчителів, але і для шкільних психологів. Ключова роль психолога полягає у проведенні глибокого обстеження першопричин труднощів в навчанні та розробці індивідуального плану корекційної роботи. Ефективна робота з такими дітьми вимагає від психолога не лише базової професійної підготовки, але й застосування комплексного підходу, що включає всебічну оцінку факторів, які впливають на виникнення труднощів у навчанні. Такий інтегрований підхід значно підвищує ефективність корекційної роботи та сприяє зростанню навчальної мотивації учнів. Особливу увагу варто приділити питанню мотивації, оскільки сучасна система освіти характеризується постійним підвищенням вимог та навчального навантаження, що часто перевищує адаптаційні можливості нервової системи дітей. Сучасні дослідження фіксують негативні тенденції у психологічному стані школярів, включаючи поширення синдрому "набутої безпорадності", підвищення рівня тривожності та розвиток різноманітних шкільних страхів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19164
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.