Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19178
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Н.О.-
dc.date.accessioned2025-03-18T12:47:19Z-
dc.date.available2025-03-18T12:47:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБойко Н.О.Удосконалення мiжнародної маркетингової дiяльностi українських дистриб'юторiв сектору мобiльних аксесуарiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра : спец. 292 "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " за освiтньою програмою "Мiжнароднi економiчнi вiдносини" / Надiя Олександрiвна Бойко ; наук. кер. Микола Артемович Заєць . - ОНЕУ , 2024.-89с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19178-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» за освітньою програмою «Міжнародні економічні відносини». – Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2024 р. Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є міжнародна маркетингова діяльність українських дистриб’юторів мобільних аксесуарів. Предметом дослідження є особливості та ефективність застосування маркетингових інструментів у міжнародній діяльності компаній цього сектору. Для досягнення мети дослідження було проведено теоретичний аналіз наукової літератури з питань міжнародного маркетингу, а також емпіричне дослідження на основі аналізу діяльності українських дистриб’юторів. В результаті дослідження було виявлено ряд проблем, пов’язаних з міжнародною маркетинговою діяльністю українських компаній, таких як недостатня адаптація маркетингових стратегій до особливостей іноземних ринків, обмеженість використання цифрових маркетингових інструментів та недостатня увага до брендингу. На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо удосконалення міжнародної маркетингової діяльності дистриб’юторів мобільних аксесуарів The master's thesis consists of three chapters. The object of the research is the international marketing activities of Ukrainian distributors of mobile accessories. The subject of the research is the features and effectiveness of using marketing tools in the international activities of companies in this sector. To achieve the research goal, a theoretical analysis of scientific literature on international marketing was conducted, as well as an empirical study based on the analysis of the activities of Ukrainian distributors. As a result of the study, a number of problems were identified related to the international marketing activities of Ukrainian companies, such as insufficient adaptation of marketing strategies to the specifics of foreign markets, limited use of digital marketing tools, and insufficient attention to branding. Based on the results obtained, recommendations were developed to improve the international marketing activities of mobile accessories distributors.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectміжнародний маркетингen_US
dc.subjectдистрибуція мобільних аксесуарівen_US
dc.subjectмаркетинговий міксen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectinternational marketingen_US
dc.subjectmobile accessories distributionen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.titleУдосконалення міжнародної маркетингової діяльності українських дистриб'юторів сектору мобільних аксесуарівen_US
dc.title.alternativeImprovement of international marketing activities of Ukrainian distributors of mobile accessories sectoren_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойко_Кваліфікаційна робота.pdf1,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.