Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19178
Title: Удосконалення міжнародної маркетингової діяльності українських дистриб'юторів сектору мобільних аксесуарів
Other Titles: Improvement of international marketing activities of Ukrainian distributors of mobile accessories sector
Authors: Бойко, Н.О.
Citation: Бойко Н.О.Удосконалення мiжнародної маркетингової дiяльностi українських дистриб'юторiв сектору мобiльних аксесуарiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня магiстра : спец. 292 "Мiжнароднi економiчнi вiдносини " за освiтньою програмою "Мiжнароднi економiчнi вiдносини" / Надiя Олександрiвна Бойко ; наук. кер. Микола Артемович Заєць . - ОНЕУ , 2024.-89с.
Issue Date: 2024
Publisher: Одеський Національний Економічний Універсітет
Keywords: міжнародний маркетинг
дистрибуція мобільних аксесуарів
маркетинговий мікс
брендинг
цифровий маркетинг
international marketing
mobile accessories distribution
marketing mix
branding
digital marketing
Abstract: Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра зі спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» за освітньою програмою «Міжнародні економічні відносини». – Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2024 р. Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є міжнародна маркетингова діяльність українських дистриб’юторів мобільних аксесуарів. Предметом дослідження є особливості та ефективність застосування маркетингових інструментів у міжнародній діяльності компаній цього сектору. Для досягнення мети дослідження було проведено теоретичний аналіз наукової літератури з питань міжнародного маркетингу, а також емпіричне дослідження на основі аналізу діяльності українських дистриб’юторів. В результаті дослідження було виявлено ряд проблем, пов’язаних з міжнародною маркетинговою діяльністю українських компаній, таких як недостатня адаптація маркетингових стратегій до особливостей іноземних ринків, обмеженість використання цифрових маркетингових інструментів та недостатня увага до брендингу. На основі отриманих результатів розроблено рекомендації щодо удосконалення міжнародної маркетингової діяльності дистриб’юторів мобільних аксесуарів The master's thesis consists of three chapters. The object of the research is the international marketing activities of Ukrainian distributors of mobile accessories. The subject of the research is the features and effectiveness of using marketing tools in the international activities of companies in this sector. To achieve the research goal, a theoretical analysis of scientific literature on international marketing was conducted, as well as an empirical study based on the analysis of the activities of Ukrainian distributors. As a result of the study, a number of problems were identified related to the international marketing activities of Ukrainian companies, such as insufficient adaptation of marketing strategies to the specifics of foreign markets, limited use of digital marketing tools, and insufficient attention to branding. Based on the results obtained, recommendations were developed to improve the international marketing activities of mobile accessories distributors.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19178
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бойко_Кваліфікаційна робота.pdf1,66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.