Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19197
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДунаєвський, Д.Ф.-
dc.date.accessioned2025-03-21T11:58:08Z-
dc.date.available2025-03-21T11:58:08Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДунаєвський Д.Ф. Формування ефективного позицiонування бренду(на прикладi тм "Одеський Коровай") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Денис Федорович Дунаєвський ; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй . - ОНЕУ , 2024.-100с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19197-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування та позиціонування бренду, досліджено методи розробки стратегії бренду, наведено дефініцію понять бренду та брендингу. Визначено роль позиціонування бренду в маркетинговій діяльності. Проведено аналітичний огляд сучасних тенденцій розвитку бренду і брендингу. Проаналізовано основні показники економічної діяльності Одеського хлібозаводу №4, досліджено роль маркетингової діяльності у формуванні та позиціонуванні бренду на прикладі торгової марки «Одеський Коровай». Проведено порівняльну характеристику досліджуваного підприємства із конкурентами, визначено переваги та недоліки порівняно з брендами конкурентів, звертається увага на проблеми в наявній стратегії позиціонування бренду. Запропоновано рекомендації щодо зміцнення конкурентної позиції торгової марки «Одеський Коровай» за рахунок ефективного позиціонування бренду, зокрема шляхом використання методів прямого маркетингу та інструментів цифрового маркетингу, а також проведено розрахунок витрат і економічної ефективності впровадження даних рекомендацій. The work examines the theoretical aspects of brand formation and positioning, researches brand strategy development methods, carries out definitions of brand and branding. The role of brand positioning in marketing activity is determined. An analytical review of modern trends in brand development and branding was conducted. Author analysis main indicators of the economic activity of Odeskyi khlibozavod №4 and the role of marketing activity in the formation and positioning of the brand using “Odeskyi Korovay” trademark as an example. Carries out a comparative characterization of the researched enterprise, determines advantages and disadvantages compared to competitors, attention is drawn to problems in the existing brand positioning strategy. The qualification work provides proposals for strengthening the competitive position of the “Odeskyi Korovay” trademark through effective brand positioning, in particular by using direct marketing methods and digital marketing tools. The costs and economic effectiveness of implementing these recommendations were calculated.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectформування брендуen_US
dc.subjectпозиціонування брендуen_US
dc.subjectкапітал брендуen_US
dc.subjectемоційний зв’язок з брендомen_US
dc.subjectлояльністьen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectпрямий маркетингen_US
dc.subjectторгова маркаen_US
dc.subjectхлібобулочні виробиen_US
dc.subjectпромислове підприємствоen_US
dc.subjectмасове виробництвоen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectbrand formationen_US
dc.subjectbrand positioningen_US
dc.subjectbrand equityen_US
dc.subjectemotional connection with branden_US
dc.subjectloyaltyen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectdirect marketingen_US
dc.subjecttrademarken_US
dc.subjectbakery productsen_US
dc.subjectindustrial enterpriseen_US
dc.subjectmass production-
dc.titleФормування ефективного позиціонування бренду (на прикладі ТМ «Одеський Коровай»)en_US
dc.title.alternativeFormation of an efficient brand positioning (on the example of “Odeskyi Korovay” TM)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.