Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19197
Назва: Формування ефективного позиціонування бренду (на прикладі ТМ «Одеський Коровай»)
Інші назви: Formation of an efficient brand positioning (on the example of “Odeskyi Korovay” TM)
Автори: Дунаєвський, Д.Ф.
Бібліографічний опис: Дунаєвський Д.Ф. Формування ефективного позицiонування бренду(на прикладi тм "Одеський Коровай") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Денис Федорович Дунаєвський ; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй . - ОНЕУ , 2024.-100с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: маркетинг
брендинг
бренд
формування бренду
позиціонування бренду
капітал бренду
емоційний зв’язок з брендом
лояльність
реклама
прямий маркетинг
торгова марка
хлібобулочні вироби
промислове підприємство
масове виробництво
marketing
branding
brand
brand formation
brand positioning
brand equity
emotional connection with brand
loyalty
advertising
direct marketing
trademark
bakery products
industrial enterprise
mass production
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування та позиціонування бренду, досліджено методи розробки стратегії бренду, наведено дефініцію понять бренду та брендингу. Визначено роль позиціонування бренду в маркетинговій діяльності. Проведено аналітичний огляд сучасних тенденцій розвитку бренду і брендингу. Проаналізовано основні показники економічної діяльності Одеського хлібозаводу №4, досліджено роль маркетингової діяльності у формуванні та позиціонуванні бренду на прикладі торгової марки «Одеський Коровай». Проведено порівняльну характеристику досліджуваного підприємства із конкурентами, визначено переваги та недоліки порівняно з брендами конкурентів, звертається увага на проблеми в наявній стратегії позиціонування бренду. Запропоновано рекомендації щодо зміцнення конкурентної позиції торгової марки «Одеський Коровай» за рахунок ефективного позиціонування бренду, зокрема шляхом використання методів прямого маркетингу та інструментів цифрового маркетингу, а також проведено розрахунок витрат і економічної ефективності впровадження даних рекомендацій. The work examines the theoretical aspects of brand formation and positioning, researches brand strategy development methods, carries out definitions of brand and branding. The role of brand positioning in marketing activity is determined. An analytical review of modern trends in brand development and branding was conducted. Author analysis main indicators of the economic activity of Odeskyi khlibozavod №4 and the role of marketing activity in the formation and positioning of the brand using “Odeskyi Korovay” trademark as an example. Carries out a comparative characterization of the researched enterprise, determines advantages and disadvantages compared to competitors, attention is drawn to problems in the existing brand positioning strategy. The qualification work provides proposals for strengthening the competitive position of the “Odeskyi Korovay” trademark through effective brand positioning, in particular by using direct marketing methods and digital marketing tools. The costs and economic effectiveness of implementing these recommendations were calculated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19197
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.