Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19198
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖорнова, Д.В.-
dc.date.accessioned2025-03-21T12:07:13Z-
dc.date.available2025-03-21T12:07:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЖорнова Д.В. Удосконалення комунiкативної полiтики в системi маркетингу пiдприємства на прикладi ТДВ "Золотонiський Маслоробний Комбiнат" : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Дарина Вiкторiвна Жорнова ; наук. кер. Максим Миколайович Кочевой . - ОНЕУ , 2024.-140с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19198-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто сутність, принципи , інструменти та поняття «комунікативна політика», визначено важливість комунікативної політики в системі маркетингу як інструменту розвитку підприємства. Надано характеристику організаційно-економічної складової маркетингової діяльності підприємства «Золотоніський маслоробний комбінат», проаналізовано основні складові маркетингового середовища підприємства «Золотоніський маслоробний комбінат», визначено основні характеристики комунікативної політики в системі маркетингу ТДВ «Золотоніський маслоробний комбінат». Запропоновано пропозиції щодо удосконалення ефективності комунікативної політики «Золотоніський маслоробний комбінат», визначено напрямки удосконалення комунікативної політики за допомогою стратегії відновлення екскурсійної діяльності, також були запропоновані CSR-ініціативи, оновлення упаковок для ТМ «Златокрай» та створення афіш з QR-code для внутрішньої комунікації для покращення ментального здоров’я співробітників та досягнення доходу від цієї діяльності. In the work, the author considered the essence, principles, tools and concept of " communication policy", emphasizing its importance in the marketing system as a tool for enterprise development. In the master's qualification thesis, the author provided a description of of the organizational and economic aspects of the marketing activities of the enterprise «Zolotonosha Butter-Making Combine», analyzes the key components of the company's marketing environment, and identifies the main characteristics of the communication policy within the marketing system of the enterprise. The researcher proposed ways to improve the efficiency of the communication policy of the enterprise «Zolotonosha Butter-Making Combine». These include directions for enhancing the communication policy through a strategy of reviving tour activities, CSR initiatives, updating packaging for the "Zlatokray" brand, and creating posters with QR codes for internal communication to improve employees' mental health and generate income from these activities.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectкомунікативна політикаen_US
dc.subjectвнутрішні та зовнішні комунікаціїen_US
dc.subjectмаркетингова діяльність підприємствen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.subjectinternal and external communicationsen_US
dc.subjectmarketing activities of enterprisesen_US
dc.titleУдосконалення комунікативної політики в системі маркетингу на прикладі ТДВ «Золотоніський Маслоробний Комбінат»en_US
dc.title.alternativeImprovement of communication policy in the marketing system of enterprises based on "Zolotonosha Butter-Making Combine. »en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАГІСТЕРСЬКА_РОБОТА_ Жорнова.pdf1,96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат .pdf319,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.