Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19219
Назва: Комунікативна політика в системі маркетингу торговельного підприємства Harley-Davidson Odesa (ТОВ «МОТОФОКС»)
Інші назви: Communication policy in the marketing system of the trading company Harley-Davidson Odesa (MOTOFOX LLC)
Автори: Познякова, А.С.
Бібліографічний опис: Познякова А.С. Комунiкативна полiтика в системi маркетингу торговельного пiдприємства Harley-Davidson Odesa (ТОВ "МОТОФОКС") : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня магiстра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Ананстасiя Вячеславiвна Познякова ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ , 2024.-110с.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: маркетинг
комунікації
комунікативна політика
просування
реклама
торговельне підприємство
роздрібна торгівля
ринок мототранспорту
marketing
communications
communication policy
promotion
advertising
trading company
retail trade
motorcycle market
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні та практичні аспекти комунікативної політики в маркетингу торговельного підприємства та напрямки її удосконалення на Harley-Davidson Odesa. Визначено сутність та значення комунікативної політики в маркетингу, проаналізовано її основні інструменти та розглянуто показники оцінки ефективності комунікативних заходів на роздрібному торговельному підприємстві. Надано загальну характеристику діяльності Harley-Davidson Odesa та проаналізовано маркетингове середовище підприємства. Досліджено використання комунікативних інструментів в системі маркетингу компанії. Запропоновано шляхи вдосконалення комунікативної політики Harley-Davidson Odesa, які включають рекомендації щодо проведення PR-заходу, покращення просування у соціальних мережах, а також заходи з оптимізації рекламної діяльності підприємства та нецінового стимулювання збуту.
The work deals with the theoretical and practical aspects of communication policy in marketing of a trading enterprise and directions for its improvement at Harley-Davidson Odesa. The essence and significance of communication policy in marketing are determined, its main tools are analyzed, and indicators for assessing the effectiveness of communication activities in a retail enterprise are considered. A general description of the activities of Harley-Davidson Odesa is provided and the marketing environment of the enterprise is analyzed. The use of communication tools in the enterprise's marketing system is investigated. The qualification work provides proposals for improving the communication policy of Harley-Davidson Odesa, which include recommendations for holding a PR event, improving promotion in social networks, measures to optimize the company's advertising activities and non-price sales promotion.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19219
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.