Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19307
Title: Наукометрія в Гугл Академії: практичні аспекти підвищення цитувань
Other Titles: Scientometrics in Google Scholar: practical aspects of increasing citations
Authors: Березорудський, А.М.
Berezorudskyi, A.
Citation: Березорудський А. М. Наукометрія в Гугл Академії: практичні аспекти підвищення цитувань / А. М. Березорудський / Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (Одеса, 6-7 березня 2025 р.) / Одеський національний економічний університет. – Одеса: ОНЕУ, 2025. – С. 61–63
Issue Date: 2025
Publisher: Одеський національний економічний універсітет
Keywords: цитування
індекс Хірша
h-індекс
citation,
Hirsch index
h-index
Abstract: Показники наукометрії відіграють важливу роль у сучасній системі оцінки наукової діяльності, адже вони слугують індикаторами результативності дослідницької роботи вчених, наукових установ та навчальних закладів. Серед найпоширеніших платформ для аналізу наукометричних показників виділяють Scopus та Web of Science, які є визнаними авторитетними базами даних. Однак, не менш важливу роль відіграє Google Академія (Google Scholar), яка, хоча й має нижчий рівень довіри серед фахівців через менш жорсткі критерії індексації, все ж є значним інструментом для відображення наукової активності. В Україні показники Google Академії використовуються під час складання Національного рейтингу науковців України та рейтингу наукових установ (у тому числі навчальних закладів), що доступний на платформі ua.h-index.com. Ці рейтинги, базуючись на даних h-індексу, дозволяють оцінити не лише індивідуальні досягнення вчених, але й загальну продуктивність наукових колективів. У цьому контексті важливість оптимізації роботи дослідників у межах Google Академії та підвищення цитованості їхніх праць набуває особливого значення, адже це напряму впливає як на особисті, так і на колективні показники.
Scientometrics indicators play an important role in the modern system of research evaluation, as they serve as indicators of the effectiveness of research work of scientists, research institutions and educational institutions. Among the most common platforms for analyzing scientometric indicators are Scopus and Web of Science, which are recognized authoritative databases. However, an equally important role is played by Google Scholar, which, although it has a lower level of trust among specialists due to less stringent indexing criteria, is still a significant tool for displaying scientific activity. In Ukraine, the Google Academy indicators are used to compile the National Ranking of Scientists of Ukraine and the ranking of scientific institutions (including educational institutions), which is available on the ua.h-index.com platform. These rankings, based on the h-index data, allow us to assess not only the individual achievements of scientists but also the overall productivity of research teams. In this context, the importance of optimizing the work of researchers within Google Academy and increasing the citation of their works is of particular importance, as it directly affects both personal and collective performance.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19307
Appears in Collections:Кафедра статистики та математичних методів в економіці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
61-63.pdf139,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.