Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПундєв, В.В.-
dc.contributor.authorPundev, V.-
dc.date.accessioned2025-05-15T20:14:00Z-
dc.date.available2025-05-15T20:14:00Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПундєв В. В. Креативність науково-педагогічних працівників ЗВО: особливості особистості та практики / В. В. Пундєв // Забезпечення якості вищої освіти : проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів VІІI Міжнародної науково-методичної конференції (Одеса, 6-7 березня 2025 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2025. – С. 278-280.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19343-
dc.description.abstractЗа результатами теоретичних та емпіричних досліджень феномену «креативне навчання», що були наведені на конференції, можна рекомендувати стимулювати викладачів бути більш креативними, що на практиці виявляється у створенні творчих елементах своєї діяльності (відображається у розробки цілей, елементів робочих програм, організації заходів, перегляді планів занять, підготовці допоміжних матеріалів, обмірковуванні своєї роботи та відгуків здобувачів); задавати більше цікавих питань та слухати студентів, бути самомотивованими (відданими учням, що призводить до розробки цікавих планів занять для створення приємного навчального середовища; розуміти те, що навчання має бути цікавим, захоплюючим, приємним, а змагання та нагороди / оцінки не мають сприймаються як головні цілі); створювати організаційне середовище (наголошувати на командній роботі, заохочувати спілкування, можливість робити внески та експериментувати з новими ідеями, стимулювати відкрите обговорення всередині групи).en_US
dc.description.abstractAccording to the results of theoretical and empirical research on the phenomenon of "creative learning" presented at the conference, it can be recommended to encourage teachers to be more creative, which in practice is manifested in creating creative elements of their activities (reflected in the development of goals, elements of work programs, organization of events, revision of lesson plans, preparation of supporting materials, reflection on their work and feedback from applicants); to ask more interesting questions and listen to students, to be self-motivated (committed to students, which leads to the development of interesting lesson plans to create a pleasant learning environment; to understand that learning should be interesting, exciting, enjoyable, and competitions and awards / grades should not be perceived as the main goals); to create an organizational environment (emphasize teamwork, encourage communication, the opportunity to contribute and experiment with new ideas, stimulate open discussion within the group).-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectнауково-педагогічні працівникиen_US
dc.subjectкреативністьen_US
dc.subjectтворче навчанняen_US
dc.subjectриси особистостіen_US
dc.subjectстратегії практикиen_US
dc.subjectscientific-pedagogical workersen_US
dc.subjectcreativityen_US
dc.subjectcreative teachingen_US
dc.subjectpersonality traitsen_US
dc.subjectpractice strategiesen_US
dc.titleКреативність науково-педагогічних працівників ЗВО: особливості особистості та практикиen_US
dc.title.alternativeCreativity of scientific-pedagogical employees of higher education institutions: personality and practice featuresen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
278-280.pdf336,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.