Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19343
Title: | Креативність науково-педагогічних працівників ЗВО: особливості особистості та практики |
Other Titles: | Creativity of scientific-pedagogical employees of higher education institutions: personality and practice features |
Authors: | Пундєв, В.В. Pundev, V. |
Citation: | Пундєв В. В. Креативність науково-педагогічних працівників ЗВО: особливості особистості та практики / В. В. Пундєв // Забезпечення якості вищої освіти : проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів VІІI Міжнародної науково-методичної конференції (Одеса, 6-7 березня 2025 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2025. – С. 278-280. |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | науково-педагогічні працівники креативність творче навчання риси особистості стратегії практики scientific-pedagogical workers creativity creative teaching personality traits practice strategies |
Abstract: | За результатами теоретичних та емпіричних досліджень феномену «креативне навчання», що були наведені на конференції, можна рекомендувати стимулювати викладачів бути більш креативними, що на практиці виявляється у створенні творчих елементах своєї діяльності (відображається у розробки цілей, елементів робочих програм, організації заходів, перегляді планів занять, підготовці допоміжних матеріалів, обмірковуванні своєї роботи та відгуків здобувачів); задавати більше цікавих питань та слухати студентів, бути самомотивованими (відданими учням, що призводить до розробки цікавих планів занять для створення приємного навчального середовища; розуміти те, що навчання має бути цікавим, захоплюючим, приємним, а змагання та нагороди / оцінки не мають сприймаються як головні цілі); створювати організаційне середовище (наголошувати на командній роботі, заохочувати спілкування, можливість робити внески та експериментувати з новими ідеями, стимулювати відкрите обговорення всередині групи). According to the results of theoretical and empirical research on the phenomenon of "creative learning" presented at the conference, it can be recommended to encourage teachers to be more creative, which in practice is manifested in creating creative elements of their activities (reflected in the development of goals, elements of work programs, organization of events, revision of lesson plans, preparation of supporting materials, reflection on their work and feedback from applicants); to ask more interesting questions and listen to students, to be self-motivated (committed to students, which leads to the development of interesting lesson plans to create a pleasant learning environment; to understand that learning should be interesting, exciting, enjoyable, and competitions and awards / grades should not be perceived as the main goals); to create an organizational environment (emphasize teamwork, encourage communication, the opportunity to contribute and experiment with new ideas, stimulate open discussion within the group). |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19343 |
Appears in Collections: | Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
278-280.pdf | 336,22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.