Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19360
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПасхін, Г.І.-
dc.date.accessioned2025-05-27T07:49:31Z-
dc.date.available2025-05-27T07:49:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПасхін Г.І. Вплив воєнних дiй на психологiчнi стани осiб юнацького вiку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Геннадiй Iванович Пасхiн ; наук. кер. Юлiя Олександрiвна Асєєва . - ОНЕУ , 2025.-90с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19360-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена комплексному дослідженню впливу воєнних дій на психологічний стан осіб юнацького віку. Актуальність теми обґрунтована зростанням психоемоційних порушень серед молоді в умовах війни, тривалої невизначеності, втрат, дестабілізації соціального середовища. У дослідженні розкрито особливості вікового розвитку юнаків, психічну вразливість до травматичних подій та специфіку переживання стресу в юності. У першому розділі роботи здійснено теоретичний аналіз понять «психологічний стан», «стрес», «травматизація» та охарактеризовано вікові особливості юнацького періоду. Висвітлено вплив воєнної агресії на емоційний, когнітивний і фізіологічний компоненти психіки юнаків. У другому розділі представлено результати емпіричного дослідження, проведеного за участю юнаків, які пережили наслідки війни. Використано валідні психодіагностичні методики: госпітальну шкалу тривоги й депресії (HADS), тест на нервово-психічну адаптацію (НПА) та опитувальник «Самопочуття. Активність. Настрій» (SAN). Аналіз результатів дозволив виявити вираженість тривожно-депресивних симптомів, зниження адаптивних можливостей і погіршення емоційного самопочуття у досліджуваної вибірки. У третьому розділі сформульовано практичні рекомендації щодо психопрофілактики та психокорекції негативних психологічних станів у юнаків, які зазнали впливу воєнних подій. Обґрунтовано ефективність поєднання когнітивно-поведінкових підходів, підтримувальних інтервенцій та групової терапії. Результати дослідження можуть бути використані в роботі психологів, педагогів, соціальних працівників, а також у розробці програм психологічної реабілітації молоді в умовах війни та постконфліктного періодуen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectвійнаen_US
dc.subjectюнацький вікen_US
dc.subjectпсихологічний станen_US
dc.subjectстресen_US
dc.subjectтривожністьen_US
dc.subjectпосттравматичні порушенняen_US
dc.subjectпсихокорекціяen_US
dc.subjectwaren_US
dc.subjectadolescenceen_US
dc.subjectpsychological stateen_US
dc.subjectstressen_US
dc.subjectanxietyen_US
dc.subjectpost-traumatic stress disorderen_US
dc.subjectpsychocorrectionen_US
dc.titleВплив воєнних дій на психологічні стани осіб юнацького вікуen_US
dc.title.alternativeThe influence of military operations on the psychological states of young peopleen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.