Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19361
Назва: Психологія розміщення реклами в ЗМІ
Інші назви: Psychology of advertising placement in the media
Автори: Сiньковська, А.Л.
Бібліографічний опис: Сiньковська А.Л. Психологiя розмiщення реклами у ЗМІ : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053 "Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Анна Леонiдiвна Сiньковська ; наук. кер. Алла Олексiївна Сiленко . - ОНЕУ , 2025.-96с.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: реклама
психологія реклами
засоби масової інформації
психологічний вплив
особливості психологічної сприйнятливості до реклами в ЗМІ
advertising
advertising psychology
mass media
psychological impact
features of psychological susceptibility to advertising in the media
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є теоретичне та емпіричне дослідження психологічного впливу реклами у ЗМІ на споживачів. Розглянуті основні теоретико-методологічні підходи до дослідження психології розміщення реклами в ЗМІ; досліджено ступень розробленості проблем психології розміщення реклами в ЗМІ; проаналізувати понятійно-категоріальний апарат дослідження; виявлені психологічні особливості розміщення реклами в ЗМІ; розглянуті методи психологічного впливу реклами у ЗМІ; обгрунтувані дизайн дослідження та обрані методики дослідження; описані та проаналізувані результати дослідження. В основу дослідження покладено загальнонаукові (емпіричні методи дослідження, аналіз, синтез, спостереження, індукція, дедукція) та спеціальні (методи групування, кореляційний аналіз) методи наукового дослідження. Емпіричне дослідження проводилося зі застосуванням комплексу таких психодіагностичних методик: Опитувальник Т. Лірі (адаптація Л.М. Собчик); Тест-опитувальник навіюваності (О. П. Саннікова, Ю. П. Фоль); Шкала тривожності Спілбергера-Ханіна. Отримані дані становлять не лише науковий, а й практичний інтерес для фахівців із соціальної психології, реклами, кризової комунікації, освіти та медіа-освіти, оскільки дозволяють прогнозувати рівень вразливості до зовнішніх впливів та формулювати рекомендації щодо формування психологічно безпечного інформаційного середовища.
The purpose of the qualification work is a theoretical and empirical study of the psychological impact of advertising in the media on consumers. The main theoretical and methodological approaches to the study of the psychology of advertising placement in the media are considered; the degree of development of the problems of the psychology of advertising placement in the media is investigated; the conceptual and categorical apparatus of the study is analyzed; the psychological features of advertising placement in the media are identified; the methods of the psychological impact of advertising in the media are considered; the research design and selected research methods are justified; the research results are described and analyzed. The study is based on general scientific (empirical research methods, analysis, synthesis, observation, induction, deduction) and special (grouping methods, correlation analysis) methods of scientific research. The empirical study was conducted using a set of the following psychodiagnostic techniques: Questionnaire T. Leary (adaptation by L.M. Sobchik); Suggestibility Test Questionnaire (O. P. Sannikova, Y. P. Fol); Spielberger-Khanin Anxiety Scale. The obtained data are of not only scientific but also practical interest for specialists in social psychology, advertising, crisis communication, education and media education, as they allow predicting the level of vulnerability to external influences and formulating recommendations for the formation of a psychologically safe information environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19361
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.