Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19365
Title: Формування професійної мотивації здобувачів спеціальності «Соціальна робота»
Other Titles: Formation of professional motivation of applicants for the specialty «Social work»
Authors: Сорока, О.В.
Soroka, A.
Citation: Сорока О. В. Формування професійної мотивації здобувачів спеціальності «Соціальна робота» / О. В. Сорока // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (Одеса, 6-7 березня 2025 р.) / Одеський національний економічний університет. – Одеса: ОНЕУ, 2025. – С. 156-158.
Issue Date: 2025
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: мотивація, соціальна робота
здобувачі
проективне начання
motivation
social work
applicants
projective approach
Abstract: В матеріалі розглядається актуальність професійної діяльності- соціальної роботи. Автор розглядає одну з найскладніших проблем сьогодення – мотивацію здобувачів. Розкрито модель розвитку професійної мотивації у здобувачів – майбутніх фахівців соціальної роботи через ключові елементи. Надано рекомендації щодо застосування технології проективного начання для підготовки здобувачів спеціальності «Соціальна робота».
The article discusses the relevance of the professional activity of social work. The author considers one of the most difficult problems of our time - the motivation of applicants. The model of development of professional motivation in applicants - future social work specialists through key elements is revealed. Recommendations on the use of projective technology for the training of applicants for the specialty “Social work” are given.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19365
Appears in Collections:Кафедра управління персоналом та економіки праці

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
156-158.pdf145,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.