Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19394
Title: | Вплив арт-терапії на розвиток сенсорних і комунікативних навичок у дітей із розладами аутистичного спектра |
Other Titles: | The impact of art therapy on the development of sensory and communication skills in children with autism spectrum disorders |
Authors: | Тагліна, А.О. Пундєв, В.В. Taglina, A. Pundiev, V. |
Citation: | Тагліна А. О. Вплив арт-терапії на розвиток сенсорних і комунікативних навичок у дітей із розладами аутистичного спектра / А. О. Тагліна, В. В. Пундєв // Сучасні виклики економіки : збірник матеріалів V підсумкової науково-практичної студентської конференції ОНЕУ (Одеса, 17 квітня 2025 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2025. – С. 109-110. |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Одеський національний економічний університет |
Keywords: | аутизм арт-терапія сенсорна дезінтеграція ізотерапія комунікативні навички autism art therapy sensory disintegration isotherapy communication skills |
Abstract: | Застосування арт-терапії в роботі з дітьми з РАС має науково обґрунтовану базу та доведену ефективність. Регулярні заняття сприяють покращенню сенсорного сприйняття, розвитку комунікативних навичок, підвищенню рівня соціальної адаптації та емоційної регуляції. Важливою умовою успішного використання арт-терапевтичних методик є систематичність занять, професійний супровід та індивідуальний підхід до кожної дитини. Враховуючи широкий спектр можливостей, які надає арт-терапія, її можна розглядати як один із провідних методів корекційної роботи з дітьми із РАС. The use of art therapy in working with children with ASD has a scientifically sound basis and proven effectiveness. Regular classes contribute to the improvement of sensory perception, the development of communication skills, an increase in the level of social adaptation and emotional regulation. An important condition for the successful use of art therapy techniques is the systematic nature of classes, professional support and an individual approach to each child. Given the wide range of opportunities that art therapy provides, it can be considered one of the leading methods of correctional work with children with ASD. |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19394 |
Appears in Collections: | Кафедра мовної та психолого-педагогічної підготовки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
109-110.pdf | 426,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.