Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19442
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorКузнєцова, О.В.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.contributor.authorKuznietsova, O.-
dc.date.accessioned2025-06-05T19:42:20Z-
dc.date.available2025-06-05T19:42:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifierУДК 005.21:658.8-
dc.identifier.citationШикіна О. В. Маркетингова діяльність закладів вищої освіти та її ефективність / О. В. Шикіна, О. В. Кузнєцова // Географія та туризм: матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди (12 березня 2025 р., Харків) / за заг. ред. П.І. Лоцмана. – Харків: ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, 2025. – C. 260-264.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19442-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто сучасні підходи до маркетингової діяльності закладів вищої освіти (ЗВО) в умовах зростаючої конкуренції на ринку освітніх послуг. Автори акцентують увагу на важливості розробки комплексної маркетингової стратегії, що включає брендинг, цифрові комунікації, партнерську взаємодію та управління репутацією. Окрему увагу приділено впровадженню дуальної освіти як ефективного маркетингового інструменту. Наведено порівняльний аналіз використання цифрових платформ університетами, що надають можливість навчання за дуальною формою, та сформульовано висновки щодо підвищення ефективності цифрової присутності ЗВО.en_US
dc.description.abstractThe theses consider modern approaches to the marketing activities of higher education institutions (HEIs) in the context of growing competition in the educational services market. The authors emphasize the importance of developing a comprehensive marketing strategy that includes branding, digital communications, partnership interaction and reputation management. Special attention is paid to the implementation of dual education as an effective marketing tool. A comparative analysis of the use of digital platforms by universities that provide the opportunity for dual education is presented, and conclusions are formulated regarding increasing the effectiveness of the digital presence of HEIs.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНПУ ім. Г.С. Сковородиen_US
dc.subjectмаркетинг ЗВОen_US
dc.subjectбрендингen_US
dc.subjectдуальна освітаen_US
dc.subjectцифрові комунікаціїen_US
dc.subjectосвітній маркетингen_US
dc.subjectконкурентоспроможність університетівen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectрепутаційний менеджментen_US
dc.subjectHigher education marketingen_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectdual educationen_US
dc.subjectdigital communicationsen_US
dc.subjecteducational marketingen_US
dc.subjectuniversity competitivenessen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectreputation managementen_US
dc.titleМаркетингова діяльність закладів вищої освіти та її ефективністьen_US
dc.title.alternativeMarketing activities of higher education institutions and their effectivenessen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
260-264.pdf3,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.