Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19446
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorПавлоцький, В.Я.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.contributor.authorPavlotsky, V.-
dc.date.accessioned2025-06-06T06:42:41Z-
dc.date.available2025-06-06T06:42:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШикіна О. В. Використання інноваційних освітніх підходів у викладанні як чинник підвищення професійної компетентності викладачів / О. В. Шикіна, В. Я.Павлоцький // Забезпечення якості вищої освіти : проблеми та перспективи розвитку : збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (Одеса, 6-7 березня 2025 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2025. – С. 255-256.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19446-
dc.description.abstractУ тезах розглядаються інноваційні освітні підходи як інструмент підвищення професійної компетентності викладачів в умовах цифрової трансформації освіти. Автори акцентують увагу на потребі перегляду традиційних методик викладання у відповідь на появу потужних інструментів штучного інтелекту та EdTech-рішень. Проаналізовано програми підвищення кваліфікації від ГО «Прогресильні», які спрямовані на розвиток цифрових навичок, проєктно-орієнтованого навчання, гейміфікації та збереження академічної доброчесності. Обґрунтовано, що ефективна педагогічна діяльність у сучасних умовах вимагає від викладача вміння інтегрувати цифрові інструменти, створювати практико-орієнтовані завдання та формувати етичні стандарти використання ШІ в освітньому процесі.en_US
dc.description.abstractThe theses consider innovative educational approaches as a tool for improving the professional competence of teachers in the context of the digital transformation of education. The authors focus on the need to review traditional teaching methods in response to the emergence of powerful artificial intelligence tools and EdTech solutions. The advanced training programs from the NGO "Progresylny" are analyzed, which are aimed at developing digital skills, project-oriented learning, gamification and maintaining academic integrity. It is substantiated that effective pedagogical activity in modern conditions requires the teacher to be able to integrate digital tools, create practice-oriented tasks and form ethical standards for the use of AI in the educational process.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінноваційні освітні підходиen_US
dc.subjectпрофесійна компетентність викладачаen_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.subjectакадемічна доброчесністьen_US
dc.subjectцифрові технологіїen_US
dc.subjectEdTechen_US
dc.subjectгейміфікаціяen_US
dc.subjectпідвищення кваліфікаціїen_US
dc.subjectактивне навчанняen_US
dc.subjectinnovative educational approachesen_US
dc.subjectteacher professional competenceen_US
dc.subjectartificial intelligenceen_US
dc.subjectacademic integrityen_US
dc.subjectdigital technologiesen_US
dc.subjectEdTechen_US
dc.subjectgamificationen_US
dc.subjectprofessional developmenten_US
dc.subjectactive learningen_US
dc.titleВикористання інноваційних освітніх підходів у викладанні як чинник підвищення професійної компетентності викладачівen_US
dc.title.alternativeThe use of innovative educational approaches in teaching as a factor in increasing the professional competence of teachersen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
255-256.pdf1,9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.