Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19457
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБаришникова, В.-
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.date.accessioned2025-06-06T08:48:06Z-
dc.date.available2025-06-06T08:48:06Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifierУДК 005.56:338.48:339.9-
dc.identifier.citationБаришникова В. Франчайзинг у системі готельного бізнесу / В. Баришникова, О. В. Шикіна // Глобалізаційні процеси : виклики та рішення : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції (Одеса, 12 листопада 2024 р.). – Одеса : МГУ, 2024 р. – С. 173-174.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19457-
dc.description.abstractУ тезах розкрито особливості франчайзингу як ефективної моделі управління у сфері готельного бізнесу. Проаналізовано взаємодію між франчайзером і франчайзі, а також переваги використання відомого бренду для локальних готельних операторів. Наведено приклади діяльності провідних міжнародних готельних мереж Marriott International і Hilton Hotels & Resorts, які активно застосовують франчайзинг для розширення ринку. Акцент зроблено на цифрову трансформацію франчайзингової моделі в умовах глобалізації, зокрема впровадження інноваційних ІТ-рішень для управління, бронювання та обслуговування клієнтів. Розглянуто сучасний стан франчайзингу в Україні та його значення для інтеграції національних готельних підприємств у глобальну індустрію гостинності.en_US
dc.description.abstractThe theses reveal the features of franchising as an effective management model in the hotel business. The interaction between the franchisor and franchisee is analyzed, as well as the advantages of using a well-known brand for local hotel operators. Examples of the activities of leading international hotel chains Marriott International and Hilton Hotels & Resorts, which actively use franchising to expand the market, are given. The emphasis is on the digital transformation of the franchising model in the context of globalization, in particular the implementation of innovative IT solutions for management, booking and customer service. The current state of franchising in Ukraine and its importance for the integration of national hotel enterprises into the global hospitality industry are considered.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherМГУen_US
dc.subjectфранчайзингen_US
dc.subjectготельний бізнесen_US
dc.subjectміжнародні готельні мережіen_US
dc.subjectMarriotten_US
dc.subjectHiltonen_US
dc.subjectуправління брендомen_US
dc.subjectцифрова трансформаціяen_US
dc.subjectінтеграціяen_US
dc.subjectфранчайзерen_US
dc.subjectфранчайзіen_US
dc.subjectfranchisingen_US
dc.subjecthotel businessen_US
dc.subjectinternational hotel chainsen_US
dc.subjectMarriotten_US
dc.subjectHiltonen_US
dc.subjectbrand managementen_US
dc.subjectdigital transformationen_US
dc.subjectintegrationen_US
dc.subjectfranchisoren_US
dc.subjectfranchiseeen_US
dc.titleФранчайзинг у системі готельного бізнесуen_US
dc.title.alternativeFranchising in the hotel business systemen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Appears in Collections:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
173-174.pdf2,03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.