Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19462
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавленко, А. О.-
dc.date.accessioned2025-06-06T10:19:37Z-
dc.date.available2025-06-06T10:19:37Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПавленко А.О. Формування стратегiї розвитку пiдприємства на роздрiбному ринку продовольчих товарiв : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй": спец. 073 / Анастасiя Олександрiвна Павленко ; наук. кер. Тетяна Борисiвна Кублiкова . - ОНЕУ , 2025.-75с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19462-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти, поняття, особливості управління конкурентоспроможністю підприємства, практичні засади формування стратегії розвитку підприємства на роздрібному ринку продовольчих товарів, дослідження процесів формування та реалізації стратегії розвитку на роздрібному ринку продовольчих товарів, механізм формування стратегії розвитку підприємств Проаналізовано основні економічні показники діяльності ТОВ «АТБ-Маркет» і його конкуретні позиції на роздрібному ринку продовольчих товарів, надано загальну організаційну характеристику підприємства. Запропоновано стратегії розвитку ТОВ «АТБ-маркет» на роздрібному ринку продовольчих товарів.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects сoncepts, and features of enterprise competitiveness management, practical foundations of enterprise development strategy formation in the retail food market, research of the processes of formation and implementation of development strategies in the retail food market, and the mechanism of enterprise development strategy formation. Author analysis _The main economic indicators of LLC "ATB-Market" and its competitive position in the retail food market are analyzed. A general organizational description of the enterprise is provided. Strategies for the development of ATB-Market LLC in the retail market of food products are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectстратегічне управлінняen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectаналізen_US
dc.subjectрозвитокen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectstrategic managementen_US
dc.subjectefficiencyen_US
dc.subjectanalysisen_US
dc.subjectdevelopmenten_US
dc.titleФормування стратегії розвитку підприємства на роздрібному ринку продовольчих товарівen_US
dc.title.alternativeFormation of a development strategy for an enterprise in the retail food marketen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.