Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19474
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНосаченко, О.А.-
dc.contributor.authorШикіна, О.В.-
dc.contributor.authorNosachenko-
dc.contributor.authorShykina, O.-
dc.date.accessioned2025-06-06T18:48:39Z-
dc.date.available2025-06-06T18:48:39Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationНосаченко О. А. Залучення стейкхолдерів з бізнесу до навчального процесу у спеціальності «Маркетинг» / О. А. Носаченко, О. В. Шикіна // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених (Одеса, 18 жовтня 2024 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2024. – С. 187-188.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19474-
dc.description.abstractУ тезах розглянуто значення залучення стейкхолдерів з бізнесу до навчального процесу зі спеціальності «Маркетинг» як важливого інструменту підвищення практичної спрямованості підготовки студентів та адаптації освітніх програм до вимог сучасного ринку праці. Проаналізовано основні форми взаємодії закладів вищої освіти з представниками бізнесу: гостьові лекції, майстер-класи, реалізація бізнес-кейсів, проведення стажувань, організація конкурсів і хакатонів. Окреслено переваги такої співпраці для студентів, університетів і самих стейкхолдерів. Наголошено на необхідності формування гнучких моделей взаємодії між освітніми установами та бізнесом задля підвищення якості фахової підготовки маркетологів.en_US
dc.description.abstractThe theses consider the importance of involving stakeholders from business in the educational process in the specialty "Marketing" as an important tool for increasing the practical orientation of student training and adapting educational programs to the requirements of the modern labor market. The main forms of interaction between higher education institutions and business representatives are analyzed: guest lectures, master classes, implementation of business cases, internships, organization of competitions and hackathons. The advantages of such cooperation for students, universities and stakeholders themselves are outlined. The need to form flexible models of interaction between educational institutions and business in order to improve the quality of professional training of marketers is emphasized.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстейкхолдери з бізнесуen_US
dc.subjectмаркетингова освітаen_US
dc.subjectгостьові лекціїen_US
dc.subjectбізнес-кейсиen_US
dc.subjectстажуванняen_US
dc.subjectпрактикаen_US
dc.subjectуніверситет-бізнес співпрацяen_US
dc.subjectпідготовка фахівцівen_US
dc.subjectbusiness stakeholdersen_US
dc.subjectmarketing educationen_US
dc.subjectguest lecturesen_US
dc.subjectbusiness casesen_US
dc.subjectinternshipsen_US
dc.subjectpracticeen_US
dc.subjectuniversity-business cooperationen_US
dc.subjectspecialist trainingen_US
dc.titleЗалучення стейкхолдерів з бізнесу до навчального процесу у спеціальності «Маркетинг»en_US
dc.title.alternativeInvolving business stakeholders in the educational process in the Marketing majoren_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра туристичного та готельно-ресторанного бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
187-188.pdf2,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.