Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19492
Назва: Напрямки використання європейського досвіду управління туристичними дестинаціями
Інші назви: Directions for using European experience in managing tourist destinations
Автори: Лисиченко, Р.О.
Бібліографічний опис: Лисиченко Р.О. Напрямки використання європейського досвіду управління туристичними дестинаціями : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра :спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Руслана Олександрiвна Лисиченко ; наук. кер. Олена Леонiдiвна Михайлюк . - ОНЕУ , 2025.-83с.
Дата публікації: 2025
Видавництво: Одеський Національний Економічний Універсітет
Ключові слова: туристичні дестинації
європейський досвід
цифровізація туристичної діяльності
туристична політика
tourist destinations
European experience
digitalization of tourist activities
tourist policy
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – туристичні дестинації Європи. Предмет дослідження – теоретичні і практичні інструменти використання європейського досвіду управління туристичними дестинаціями. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТУРИСТИЧНОЇ ПОЛІТИКИ. Надана характеристика основних понять: туризм, туристична політика, туристичні дестинації, сталий розвиток туризму; проведена типологія туристичних дестинацій. Досліджені особливості нормативно-правової бази сфери туризму європейських країн. РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТАНУ РОЗВИТКУ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ. Проаналізовані інтеграційні процеси у туристичних дестинаціях. Стратегічні альянси як форма співпраці у туристичній дестинації. Досліджено європейський досвід розвитку туристичних дестинацій і сучасний стан розвитку туризму в Україні. РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДОСВІДУ В УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМИ ДЕСТИНАЦІЯМИ В УКРАЇНІ. Обґрунтовано впровадження критеріїв Глобальної ради сталого туризму (GSTC) для забезпечення умов розвитку туристичних дестинацій. Цифровізація туристичної діяльності. Запропоновано формування маркетингової стратегії і комплексу маркетингових комунікацій туристичних дестинацій.
The object of the study is tourist destinations in Europe. The subject of the study is theoretical and practical tools for using European experience in managing tourist destinations. SECTION 1. THEORETICAL PRINCIPLES OF TOURISM POLICY. The main concepts are described: tourism, tourism policy, tourist destinations, sustainable tourism development; a typology of tourist destinations is carried out. The features of the regulatory and legal framework of the tourism sector of European countries are studied. CHAPTER 2. ANALYSIS OF THE STATE OF DEVELOPMENT OF TOURIST DESTINATIONS. Integration processes in tourist destinations are analyzed. Strategic alliances as a form of cooperation in a tourist destination. The European experience in the development of tourist destinations and the current state of tourism development in Ukraine are studied. CHAPTER 3. DIRECTIONS FOR IMPLEMENTING EUROPEAN EXPERIENCE IN THE MANAGEMENT OF TOURIST DESTINATIONS IN UKRAINE. The implementation of the criteria of the Global Sustainable Tourism Council (GSTC) to ensure the conditions for the development of tourist destinations is justified. Digitalization of tourist activities. The formation of a marketing strategy and a set of marketing communications for tourist destinations is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19492
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисиченко Р.О.pdf2,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
рефервт Лисиченко Р.О.pdf709,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.