Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіштой, А.О.-
dc.date.accessioned2025-06-10T10:57:39Z-
dc.date.available2025-06-10T10:57:39Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПіштой А.О. Органiзацiя просування та реалiзацiї туристичного продукту пiдприємствами сфери туризму(на прикладi туристичного пiдприємства ТОВ "Корал Тревел") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра :спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анастасiя Олександрiвна Пiштой ; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький . - ОНЕУ , 2025.-77с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19494-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – система теоретичних принципів та практичної діяльності у сфері просування та реалізації туристичних продуктів. Предметом дослідження є шляхи підвищення ефективності просування та реалізації туристичного продукту підприємствами сфери туризму. Мета роботи полягає у виявлення актуальних напрямів підвищення ефективності просування та реалізації туристичного продукту туристичним оператором «Coral Тravel». У роботі визначені сутність та основні характерні риси збутової діяльності у сфері туризму. Надається загальна характеристика товариства з обмеженою відповідальністю туроператора «Корал Тревел». Аналізуються основи операційної діяльності та фінансових результатів ТОВ «Корал Тревел». За результатами роботи пропонуються заходи з удосконалення маркетингової політики та посилення онлайн-присутності компанії. Оцінюється економічна ефективність впровадження запропонованих заходів.en_US
dc.description.abstractThe object of the study is a system of theoretical principles and practical activities in the field of promotion and sale of tourist products. The subject of the study is ways to increase the efficiency of promotion and sale of a tourist product by tourism enterprises. The purpose of the work is to identify relevant areas for increasing the efficiency of promotion and sale of a tourist product by the tour operator "Coral Travel". The work defines the essence and main characteristics of marketing activities in the tourism sector. A general description of the tour operator "Coral Travel" limited liability company is provided. The basics of operating activities and financial results of "Coral Travel" LLC are analyzed. Based on the results of the work, measures are proposed to improve the marketing policy and strengthen the company's online presence. The economic efficiency of the implementation of the proposed measures is assessed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectтуризмen_US
dc.subjectтуристичний продуктen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectефективність просуванняen_US
dc.subjecttourismen_US
dc.subjecttourist producten_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectsalesen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectpromotion efficiencyen_US
dc.titleОрганізація просування та реалізації туристичного продукту підприємствами сфери туризму (на прикладі туристичного підприємства ТОВ «Корал Тревел»)en_US
dc.title.alternativeOrganization of promotion and sale of tourist product by tourism enterprises (on the example of the tourist enterprise "Coral Travel" LLC)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Піштой А.О.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Піштой_автореферат.pdf572,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.