Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19496
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, Н.С.-
dc.date.accessioned2025-06-10T11:39:54Z-
dc.date.available2025-06-10T11:39:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБойко Н.С.Управлiння конкурентоспроможнiстю пiдприємства ресторанного господарства на прикладi ресторану-пiцерiї "Iталiйський квартал" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою " Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Надiя Сергiївна Бойко ; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова . - ОНЕУ , 2025.-87с.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19496-
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємств ресторанного господарства, розкрито сутність поняття «конкурентоспроможність», проаналізовано основні фактори її формування та методи оцінювання. На прикладі ресторану-піцерії «Італійський квартал» проведено аналіз ринку ресторанних послуг України, надано характеристику діяльності закладу, здійснено оцінку його конкурентоспроможності та виявлено проблемні зони. Розроблено практичні напрями удосконалення управління конкурентоспроможністю підприємства з урахуванням сучасних викликів ринку в умовах війни, зокрема запровадження програми лояльності, оновлення меню, маркетингові ініціативи та покращення внутрішньої організації.en_US
dc.description.abstractThe thesis explores the theoretical foundations of competitiveness management in restaurant enterprises, defining the concept of "competitiveness", and analyzing the main factors and evaluation methods. Based on the case of the pizzeria "Italian Quarter", the study examines the current state of the restaurant services market in Ukraine, provides an organizational and economic profile of the enterprise, and assesses its competitiveness, identifying key problem areas. Practical recommendations are proposed to improve competitiveness management, considering wartime market challenges. These include the implementation of a loyalty program, menu modernization, marketing initiatives, and optimization of internal business processes.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський Національний Економічний Універсітетen_US
dc.subjectресторанне господарствоen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectстратегічний розвитокen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectресторан-піцеріяen_US
dc.subjectrestaurant businessen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectstrategic developmenten_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectpizzeriaen_US
dc.titleУправління конкурентоспроможністю підприємства ресторанного господарства (на прикладі ресторану-піцерії «Італійський квартал»)en_US
dc.title.alternativeManagement of the competitiveness of a restaurant business enterprise (on the example of the Italian Quarter Pizzeria)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Бойко Н,С.pdf2,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
реферат Бойко Н.pdf442,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.