Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19521
Назва: | Підтримка та розвиток HR-бренду сучасної організації на прикладі ТОВ «Модерн-Рітейл» |
Інші назви: | Support and development of the HR brand of a modern organization on the example of LLC "Modern Retail" |
Автори: | Склярова, С.Т. |
Бібліографічний опис: | Склярова С.Т. Пiдтримка та розвиток HR-бренду сучасної органiзаiї на прикладi ТОВ "Модерн-Рiтейл" : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 051 "Економiка " за освiтньою програмою "Економiка та управлiння HR-iндустрiї" / Свiтлана Тарасiвна Склярова ; наук. кер. Олександра Володимирiвна Сорока . - ОНЕУ , 2025.-80с. |
Дата публікації: | 2025 |
Видавництво: | Одеський Національний Економічний Універсітет |
Ключові слова: | HR-бренд персонал плинність кадрів підприємство HR brand staff staff turnover enterprise |
Короткий огляд (реферат): | Об’єктом роботи є дослідження сучасного стану підтримки та розвитку HR-бренду на ТОВ «Модерн-Рітейл».
У роботі розглянуті теоретичні основи формування бренду роботодавця, його сутність та методологія оцінки ефективності HR-бренду. Досліджено діяльність підприємства, визначено його загальну характеристику, наведено аналіз кадрової структури, оцінено поточний стан бренду роботодавця. Запропоновано: 1. Зниження плинності кадрів, за рахунок покращення системи адаптації підприємства та зміцнення системи внутрішніх комунікацій; 2. Для зниження середньої вікової категорії персоналу до 25-30 років, запропоновано просування бренду мережі у соціальних мережах, та ряд інших молодіжних ініціатив; 3. Обґрунтовано соціальне та економічне значення від реалізації заходів для Підприємства; 4. Надано рекомендації керівникам структурних підрозділів, щодо зменшення негативного впливу на HR-бренд підприємства. The object of the work is to study the current state of support and development of the HR brand at LLC "Modern Retail". The work considers the theoretical foundations of the formation of the employer brand, its essence and the methodology for assessing the effectiveness of the HR brand. The activities of the enterprise are studied, its general characteristics are determined, an analysis of the personnel structure is provided, and the current state of the employer brand is assessed. It is proposed: 1. Reducing staff turnover by improving the enterprise adaptation system and strengthening the internal communications system; 2. To reduce the average age category of personnel to 25-30 years, it is proposed to promote the network brand in social networks and a number of other youth initiatives; 3. The social and economic significance of the implementation of measures for the Enterprise is substantiated; 4. Recommendations are provided to heads of structural units to reduce the negative impact on the HR brand of the enterprise. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19521 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет економіки і управління підприємництвом |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Склярова диплом + анотація.pdf | 1,8 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Склярова реферат.pdf | 566,86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.