Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 68.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2020Принципи організації маркетингових комунікацій ЗВО з абітурієнтами у мережі ІнтернетЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2021Етика в обліку та маркетингу: можливість інтеграції підходівОбнявко, О.В.; Кубік, В.Д.; Беспалов, В.М.; Губерник, А.О.; Obniavko, O.; Kybik, V.; Bespalov, V.; Gubernyk, A.
2020Закордонний досвід стратегічного планування регіонального розвиткуКухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.
2020Digital-маркетинг закладів вищої освітиЖарська, І.О.; Zhars’ka, I.
2021Організаційно-економічні основи управління холодною логістикою підприємств: теорія і практикаСаєнсус, М.А.; Saiensus, M.A.
2021Інформаційно-комунікаційна складова брендингу територійТарасова, К.І.; Tarasova, K.
2021Організаційно-економічні основи управління холодною логістикою підприємств: теорія і практикаСаєнсус, М.А.; Saiensus, M.A.
2021Самонавчання студентів в умовах пандемії COVID-19Тарасова, К.І.; Піскун, А.В.; Tarasova, K.; Piskun, A.
2021Analysis of the information component of marketing territorial strategiesTarasova, K.; Semenova, K.; Тарасова, К.І.; Семенова, К.Д.
2020Інноваційна складова економічного зростання УкраїниКухарська, Н.О.; Kuharskaya, N.