Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8.
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2014Формування вибірки в маркетингових дослідженнях машинобудівних підприємствЯнковий, О.Г.; Янковой, А.Г.; Yankovoy, A.
2007Планирование инноваций как инструмент маркетингового и ресурсного обоснования производственной программы предприятияЕгупов, Ю.А.; Єгупов, Ю.А.; Yegupov, Y.
2014Использование объектов интеллектуальной собственности для повышения конкурентоспособности предприятийСеменова, В.Г.; Семенова, В.Г.; Semenova, V.
2016Управлінські інновації як основа зростання продуктивності праціОрленко (Сопенюк), О.М.; Орленко (Сопенюк), О.М.; Orlenko (Sopenuk), O.
2008Інноваційний механізм як головний фактор економічного зростання підприємстваОрленко (Сопенюк), О.М.; Орленко (Сопенюк), О.М.; Orlenko (Sopenuk), O.
2011Іноваційний розвиток як головний пріоритет майбутнього підприємстваОрленко (Сопенюк), О.М.; Орленко (Сопенюк), О.М.; Orlenko (Sopenuk), O.
2008Основні напрямки активізації інноваційного механізму в УкраїніОрленко (Сопенюк), О.М.; Орленко (Сопенюк), О.М.; Orlenko (Sopenuk), O.
2016Инвестиции в человеческий капитал как стратегический фактор роста производительности трудаОрленко (Сопенюк), О.М.; Орленко (Сопенюк), О.М.; Orlenko (Sopenuk), O.