Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 61-69 зі 69.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2023Продуктивність праці на підприємстві та шляхи її підвищення на прикладі ПрАТ «Одеський коньячний завод».Кузьмін, І.О.
2023Удосконалення системи стимулювання праці в ПАТ «Одескабель»Осіпов, Л.О.
2023Шляхи підвищення використання основного капіталу підприємстваЧумаченко, А.П.
2023Оцінка діяльності комерційного банкуКуцин, Д.М.
2023SMM як важлива складова маркетингової комунікації ТОВ «КАРАВАН-МОТОРС»Гаранська, О.І.
2023Маркетингова товарна політика промислового підприємства (на прикладі ПрАТ «Камет-Сталь»)Осадча, Є.В.
2023Особливості оподаткування транспортно-експедиторських компанійБогданова, Р.В.
2023Використання маркетингових досліджень в діяльності підприємств (з урахуванням ринку функціонування)Рімаренко, М.С.
2023Впровадження концепції маркетингу в діяльність підприємства «АЛЛО» як фактор забезпечення інтересів споживачаБурдейна, Д.Л.