Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4047
Назва: Досвід використання авторської інтерактивної технології «Пункт призначення» у літній мовній школі
Інші назви: Опыт использования авторской интерактивной технологии “пункт назначения” в летней языковой школе
The best practices of implementing the author’s interactive technology “destination” in the summer language school
Автори: Керекеша, О.В.
Керекеша, О.В.
Kerekesha, O.
Бібліографічний опис: Керекеша О. В. Досвід використання авторської інтерактивної технології «Пункт призначення» у літній мовній школі / О. В. Керекеша // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. - № 5. С. 91-96.
Дата публікації: 2013
Ключові слова: інтерактивні технології
літня мовна школа
досвід роботи з інтерактивною технологією
интерактивная технология
летняя языковая школа
опыт работы с интерактивной технологией
interactive technology
summer language school
experience and the best practices of working with the interactive technology
Короткий огляд (реферат): Автор ділиться досвідом і напрацюваннями другого року використання інтерактивної технології "пункт призначення" при роботі зі студентами - майбутніми економістами в річної мовній школі, описує організацію роботи викладачів з підготовки до навчального процесу в річній мовній школі, представляє аналіз досвіду попереднього року роботи, аналіз впровадження найбільш успішних прийомів, технологій, методів і авторських розробок в подальшій роботі; висвітлює нові ідеї, які були втілені в роботу річної мовної школи. Перебування в річної мовній школі - це не тільки навчання іноземної мови, не тільки спілкування з однодумцями і одногрупниками. Для студентів це вихід на новий рівень комунікацій, можливість показати і проявити свій творчий та мовної потенціал, можливість проаналізувати і усвідомити рівень своєї потенційної конкурентоспроможності. Другий рік роботи показав, що студенти, які приїжджали в мовну школу у попередньому році, помітно підросли і поліпшили свій рівень як мовної підготовки, так і комунікацій і творчого підходу до навчально-розважальним заходам.
Автор делится опытом и наработками второго года использования интерактивной технологии “пункт назначения” при работе со студентами – будущими экономистами в летней языковой школе, описывает организацию работы преподавателей по подготовке к учебному процессу в летней языковой школе, представляет анализ опыта предыдущего года работы, анализ внедрения наиболее успешных приемов, технологий, методов и авторских разработок в дальнейшей работе; освещает новые идеи, которые были воплощены в работу летней языковой школы. Пребывание в летней языковой школе – это не только обучения иностранному языку, не только общение с единомышленниками и одногруппниками. Для студентов это выход на новый уровень коммуникаций, возможность показать и проявить свой творческий и языковой потенциал, возможность проанализировать и осознать уровень своей потенциальной конкурентоспособности. Второй год работы показал, что студенты, которые приезжали в языковую школу в предыдущем году, заметно подросли и улучшили свой уровень как языковой подготовки, так и коммуникаций и творческого подхода к учебно-развлекательным мероприятиям.
The author shares her experience and the best practices of the second year of implementing interactive technology “Destination” in the process of working with students-future economists in the summer language school. The article describes the organization of work concerning the preparation of teachers to the educational process in the summer language school; analyzes the experience of the previous year, and introduction of the most successful techniques, technologies, methods and authoring for further work; highlights new ideas that were embodied in the work of the summer language school. Staying at summer language school is not only foreign language learning and communication with peers and classmates. It is a new level of communication, the ability for students to show and express their creative and language potential, the ability to analyze and realize their level of potential competitiveness. Second year of work showed that students who went to a language school previous year, significantly improved their level of language fluency as well as communication and creative approach to educational and recreational activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4047
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.