Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2501-2510 зі 2730.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2024Паблік рилейшнс (PR) як механізм маркетингуФілозова, А.О.; Новак, Г.В.; Filozova, A.; Novak, H.
2023Особливості управління людськими ресурсами в умовах воєнного стануЄргієва, Т.Ю.; Данчева, О.М.; Yergieva, T.; Dancheva, O.
2024Роль реклами в маркетиговій товарній політиці: інтегровані підходи до просування продуктівФараонов, Є.Р.; Сало, Я.В.; Faraonov, E.; Salo, Ya.
2024Ціноутворення на основі витратКлейнер, І.А.; Новак, Г.В.; Kleiner, I.; Novak, H.
2024Розвиток селища Доброслав в Одеській області із застосуванням маркетингу територійЛяхов, В.А.; Новак, Г.В.; Lyakhov, V.; Novak, H.
2024Визначення поняття ПТРС у військових: теоретичні основи, клінічні прояви та фактори ризикуАсєєва, Ю.О.; Аймедов, К.В.; Яцишина, А.М.; Asieieva, Yu.; Aymedov, К.; Yatsyshyna, A.
2024Можливості впливу прислів’їв та приказок на ірраціональні установки особистостіШрагіна, Л.І.; Воронкова, В.Ю.; Shragina, L.; Voronkova, V.
2024Peculiarities of body image influence on the quality of life in individuals with high and low levels of physicalBabchuk, M.; Бабчук, М.І.
2024Корекція розвитку вольової сфери у здобувачів вищої освітиПундєв, В.В.; Pundev, V.
2024Організація маркетингового менеджменту на торгівельному підприємствіПознякова, А.С.; Тарасова, К.І.; Poznyakova, A.; Tarasova, K.