Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18689
Назва: Ціноутворення на основі витрат
Інші назви: Cost-based pricing
Автори: Клейнер, І.А.
Новак, Г.В.
Kleiner, I.
Novak, H.
Бібліографічний опис: Клейнер І.А. Ціноутворення на основі витрат / І.А. Клейнер, Г.В Новак. // Минуле, Сучасне, Майбутнє: матеріали студ. дистанційної наук.-практ. конф.: Одеський національний економічний університет, 2024. – Вип. 14. – C. 146-147.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: методи ціноутворення
основі витрати
pricing methods
cost basis
Короткий огляд (реферат): Існують різні методи ціноутворення на підприємствах, котрі багато років не втрачають актуальності й надалі будуть залишатись популярними. Розглянемо ціноутворення на основі витрат. Сучасні підприємці можуть встановити ціну на товар або послугу будь-яким зручним способом: застосувати методи, призначені для конкретних видів бізнесу, або комбінувати кілька підходів.
There are various methods of pricing in enterprises, which have not lost their relevance for many years and will continue to be popular. Let's consider cost-based pricing. Modern entrepreneurs can set the price for a product or service in any convenient way: apply methods designed for specific types of business, or combine several approaches.[
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18689
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та міжнародної логістики
Конференції здобувачів вищої освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
146-147.pdf182,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.