Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7277
Назва: The Three Challenges for Language Teaching: Language Competence, Assessment Methods and Digital Revolution
Інші назви: Три виклики навчання іноземним мовам: мовна компетенція, методи оцінювання та цифрова революція
Три вызова обучения иностранным языкам: языковая компетенция, методы оценки и цифровая революция
Автори: Karpova, O.
Карпова, О.О.
Карпова, Е.О.
Бібліографічний опис: Karpova O. The Three Challenges for Language Teaching: Language Competence, Assessment Methods and Digital Revolution // IV European Language Congress (11-12 May, 2018). – Warsaw: PASE, 2018.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: multi-competence
language competence
digital competence
higher education
e-learning
communication
assessment
мульти-компетенція
мовна компетенція
цифрова компетенція
вища освіта
он-лайн навчання
комунікація
оцінювання
мульти-компетенция
языковая компетенция
цифровая компетенция
высшее образование
он-лайн обучение
коммуникация
оценивание
тези доповідей
Короткий огляд (реферат): The report is about current problems and challenges that affect language teaching due to the change of the educational paradigm, digital revolution and the geopolitical situation along with new requirements of the labour market. Language teaching is focused today more on the formation of the language competence of students than on the key four language skills. The language competence has been defined and analyzed in the paper. The author raises the problem of selecting assessment methods because traditional ways of measuring students’ progress do not fully reveal the skills acquired during language learning. It is also mentioned that the breakthrough of different devices into the educational market brings both positive and negative consequences as well as online learning and plagiarism.
У доповіді розглянуто сучасні проблеми та виклики навчання іноземним мовам через зміну освітньої парадигми, цифрову революцію та геополітичну ситуацію, а також вимоги ринку праці. Навчання іноземним мовам фокусується сьогодні на формуванні мовної компетенції у студентів, а не лише на розвиток чотирьох ключових умінь. В роботі визначено та проаналізовано поняття мовної компетенції. Автор піднімає проблему вибору методів оцінювання через те, що традиційні методи не дають змогу всебічно оцінити навички студентів у процесі вивчення іноземної мови. У доповіді також зазначено, що прорив різних дивайсів на освітній ринок приніс як позитивні, так і негативні наслідки, так само як і он-лайн навчання та плагіаризм.
В докладе рассмотрены современные проблемы и вызовы обучения иностранным языкам через изменение образовательной парадигмы, цифровую революцию и геополитическую ситуацию, а также требования рынка труда. Обучение иностранным языкам фокусируется сегодня на формировании языковой компетенции у студентов, а не только на развитие четырех ключевых умений. В работе определены и проанализированы понятие языковой компетенции. Автор поднимает проблему выбора методов оценки из-за того, что традиционные методы не позволяют всесторонне оценить навыки студентов в процессе изучения иностранного языка. В докладе также отмечается, что прорыв различных дивайсов на образовательный рынок принес как положительные, так и отрицательные последствия, так же как и он-лайн обучение и плагиаризм.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7277
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.