Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7375
Назва: Роль дисциплин социогуманитарного цикла в согласовании рынков труда и образовательных услуг
Інші назви: Значення дисциплин соціогуманітарних циклу у для ринків праці та освітніх послуг
The importance of the discipline of the socio-humanitarian cycle for the markets of labor and educational services
Автори: Гловацкая, Е.П.
Гловацька, О.П.
Glovatskaya, Y.
Бібліографічний опис: Гловацкая Е. П. Роль дисциплин социогуманитарного цикла в согласовании рынков труда и образовательных услуг / Е. П. Гловацкая // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2018. – № 3 (255).
Дата публікації: 2018
Ключові слова: рынок труда
трудоустройство
образование
компетентностный подход
теория человеческого капитала
labor market
employment
education
competence approach
theory of human capital
стаття
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена роли гуманитарных дисциплин в поиске баланса между рынками труда и образовательных услуг. В ней предпринят анализ перспектив современного выпускника вуза в трудоустройстве и построении карьеры. Проблемная ситуация рассмотрена под углом компетентностного подхода и теории капитала. Выявлено, что от молодого специалиста, кроме знаний по специальности, требуются гибкость мышления, умение учиться и переучиваться, переключаться с задачи на задачу, широкий кругозор, коммуникативные навыки, способность к взаимопониманию с сотрудниками других специальностей, к координации в системе управления, умение выработать и отстоять свою позицию, поддерживать отношения "наставник-ученик", принимать гуманные решения. Эти знания, навыки и умения, приобретенные в вузах, главным образом, за счет социогуманитарного цикла дисциплин, дают выпускнику больше возможностей трудоустройства.
Статтю присвячено ролі гуманітарних дисциплін в пошуку балансу між ринками праці і освітніх послуг, в ній міститься спроба аналізу перспектив сучасного випускника в працевлаштуванні і побудові кар'єри. Ситуація розглянута під кутом компетентнісного підходу і теорії капіталу. Виявляється, від молодого професіонала, крім знань за фахом, потрібні гнучкість мислення, вміння вчитися і перенавчатися, перемикатися з завдання на завдання, широкий кругозір, комунікативні навички, здатність до взаєморозуміння зі співробітниками інших спеціальностей, до координації в системі управління, вміння виробити та відстояти свою позицію, підтримувати відносини "наставник-учень", виробляти гуманні рішення. Ці знання, навички та вміння, придбані в вузах, головним чином, за рахунок соціогуманітарного циклу дисциплін, дають випускнику більше можливостей працевлаштування.
The article is devoted to the role of humanitarian disciplines in finding a balance between labor and educational services markets and includes an attempt to analyze the prospects of a modern young graduate in job placement and career development. The situation is considered at the angle of a competent approach and the theory of capital. It turns out that a young professional, in addition to knowledge in the field, needs flexibility in thinking, the ability to learn and retrain, to switch from task to task, broad outlook, communication skills, the ability to understand other employees, to coordinate in the management system, the ability to develop and defend his/her position, to support the relationship "mentor-student", to make humane decisions. These knowledge, skills and abilities acquired in universities, mainly due to the socio-humanitarian cycle of disciplines, give the graduate more employment opportunities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7375
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.