Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 43 (Search time: 0.052 seconds).
Item hits:
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)
2008Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банкуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2011Оцінка потенціалу вітчизняних банків в умовах впливу глобалізаційних процесівЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2011Особливості забезпечення фінансової стійкості банків УкраїниЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2009Визначення рівня упровадження концепції маркетингу у вітчизняному банкуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2015Інноваційний підхід до навчання у ВНЗ: технології та методи підготовки магістрівЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2010Оцінка внутрішніх можливостей банку та аналіз попитуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2010Поведінка клієнтів при виборі банківських продуктів і послугЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2008Формування маркетингової культури в підприємницькій діяльності банкуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2009Взаємодія менеджменту та маркетингу в управлінні сучасним банкомЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2012Визначення привабливості українських банків для клієнтів із застосуванням методу багатовимірного аналізуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.