Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 43.
Найденные ресурсы:
Предварительный просмотрДата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2008Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банкуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2011Оцінка потенціалу вітчизняних банків в умовах впливу глобалізаційних процесівЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2011Особливості забезпечення фінансової стійкості банків УкраїниЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2009Визначення рівня упровадження концепції маркетингу у вітчизняному банкуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2015Інноваційний підхід до навчання у ВНЗ: технології та методи підготовки магістрівЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2010Оцінка внутрішніх можливостей банку та аналіз попитуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2010Поведінка клієнтів при виборі банківських продуктів і послугЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2008Формування маркетингової культури в підприємницькій діяльності банкуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2009Взаємодія менеджменту та маркетингу в управлінні сучасним банкомЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2013Перспективи використання стратегії CRM (Customer Relationship Management) на ринку банківських послугЗавадська, Д.В.; Яценко, О.В.; Завадская, Д.В.; Яценко, А.В.; Zavadska, D.; Yatsenko, O.