Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОрлянський, Д.Ю.-
dc.date.accessioned2018-12-09T22:47:31Z-
dc.date.available2018-12-09T22:47:31Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8005-
dc.description.abstractВ роботі розглядаються теоретичні аспекти міжнародної конкурентної позиції, розкрито сутність міжнародної конкурентної позиції, розглянуті чинники, що впливають на формування міжнародної конкурентоспроможності підприємства виноробної промисловості, наведено методичні підходи до оцінки міжнародної конкурентоспроможності підприємства виноробної промисловості. Здійснено оцінку сучасного стану ефективності зовнішньоторговельної діяльності, проведено аналіз впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища на міжнародну конкурентну позицію підприємства, проведено оцінку міжнародної конкурентної позиції підприємства на світовому ринку. Розроблені практичні рекомендації щодо підвищення міжнародної конкурентної позиції підприємства, зокрема експортний маркетинг, поліпшення якості продукції, створення єдиного логістичного центру, наведена пpoгнoзнa oцiнкa економічної eфeктивнocтi заходів щодо підвищення міжнародної конкурентної позиції підприємства.ru_RU
dc.description.abstractThe article deals with theoretical aspects of the international competitive position, discloses the essence of the international competitive position, factors influencing the formation of the international competitiveness of the enterprise of the winemaking industry are considered, methodological approaches to the international competitiveness assessment of the wine industry are presented. The estimation of the current state of efficiency of foreign trade activity was carried out, an analysis of the influence of factors of external and internal environment on the international competitive position of the enterprise was conducted, an international competitive position of the company on the world market was assessed. Practical recommendations for improving the international competitive position of the enterprise, in particular export marketing, improvement of product quality, creation of a unified logistics center, are developed, and a number of measures are proposed to increase the international competitive position of the enterprise.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectвиноробна промисловістьru_RU
dc.subjectзовнішньоторговельна діяльністьru_RU
dc.subjectміжнародна конкурентна позиціяru_RU
dc.subjectекспортний маркетингru_RU
dc.subjectекономічна ефективністьru_RU
dc.subjectwinemaking industryru_RU
dc.subjectforeign trade activityru_RU
dc.subjectinternational competitive positionru_RU
dc.subjectexport marketingru_RU
dc.subjecteconomic efficiencyru_RU
dc.titleШляхи підвищення міжнародної конкурентної позиції підприємства виноробної промисловості (на прикладі ЗАО «Kвінт»)ru_RU
dc.title.alternativeWays to increase the international competitive position of the wine industry enterprises (for example, CJSC "Kvint")ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf634,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf168,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.