Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСосновська, Д.С.-
dc.date.accessioned2019-03-26T20:41:18Z-
dc.date.available2019-03-26T20:41:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8867-
dc.description.abstractУ випускній роботі розглядаються теоретичні засади рекламної діяльності, способи удосконалення рекламних кампаній туристичних підприємств за допомогою цифрових технологій. Аналізується стан фінансово-господарської та маркетингової діяльності туристичного агентства “Форсаж - тур” за 2016-2017 роки. За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження нового медіаплану рекламної кампанії. Проаналізована її ефективність за методом лінійної регресії, що враховує взаємозв’язок між витратами на рекламу та обсягом надання готельних послуг. Наведені в дипломній роботі результати аналізу й рекомендації з управління рекламною діяльністю туристичного підприємства можуть застосовуватися для роботи у туристичному бізнесі України, що обумовлює актуальність роботи.ru_RU
dc.description.abstractThe prom work examines the theoretical framework of advertising activities, ways of the development of advertising campaigns for tourism enterprises with the help of digital technology. The state of financial, economic and marketing activities of the travel Agency “fast and furious tour” for 2016-2017 is analyzed. According to the results of the study, the expediency of introducing a new media plan of the advertising campaign is justified. Its effectiveness is analyzed by the method of linear regression, taking into account the relationship between the cost of advertising and the volume of hotel services. The results of the analysis and recommendations for the management of advertising activities of the tourist enterprise can be used to work in the tourism business of Ukraine, which determines the relevance of the work.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectреклама у туристичному бізнесіru_RU
dc.subjectтехнологія «Big data»ru_RU
dc.subjectрекламна кампаніяru_RU
dc.subjectмедіапланru_RU
dc.subjectефективність рекламної кампаніїru_RU
dc.subjectadvertising in the tourism businessru_RU
dc.subjecttechnology "Big data"ru_RU
dc.subjectadvertising campaignru_RU
dc.subjectmedia planru_RU
dc.subjectthe effectiveness of the advertising campaignru_RU
dc.titleШляхи впровадження цифрового маркетингу у рекламній діяльності вітчизняних туристичних підприємствru_RU
dc.title.alternativeWays of implementation of digital marketing in advertising activities of domestic tourism enterprisesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота.pdf286,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.