Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9050
Назва: Особливості модернізації системи вищої освіти в контексті переходу до «студентоцентричної» моделі навчального процесу
Інші назви: Features of the modernization of the higher education system in the context of the transition to a «student-centered» model of the educational process
Автори: Юшкевич, Ю.С.
Yushkevych, Y.
Бібліографічний опис: Юшкевич Ю. С. Особливості модернізації системи вищої освіти в контексті переходу до «студентоцентричної» моделі навчального процесу / Ю. С. Юшкевич // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Міжнар. наук. метод. конф. – Одеса: ОНЕУ, 2018. – С. 37-39.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: вища освіта
модернізація української освіти
студентоцентрична модель навчання
якість освіти
higher education
modernization of Ukrainian education
student–centered learning model
quality of education
Короткий огляд (реферат): Метою даної статті є дослідження процесу модернізації української освіти в контексті євроінтеграції, компаративістський аналіз європейського та національного векторів удосконалення освітньої системи, визначення оптимального шляху подальшого розвитку української вищої освіти. Було зроблено висновок, що оптимальною формою модернізації системи вищої освіти є впровадження «студентоцентричної моделі навчання», концептуальну основу якої складають персоналізація, компетентнісний підхід, забезпечення реалізації принципу свободи та формування почуття відповідальності за власне навчання.
The purpose of this article is to study the process of modernizing of Ukrainian education in the context of European integration, comparative analysis of European and national vectors for improving the educational system, and determining the optimal path for the further development of Ukrainian higher education. The optimal form of modernization of the higher education system is the introduction of a «student–centered learning model», the conceptual basis of which is personalization, competence–based approach, ensuring the implementation of the principle of freedom and the formation of a sense of responsibility for their own learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9050
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, історії та політології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.