Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9222
Title: Маркетингова діяльність салону краси «Софі»
Other Titles: Marketing activities of the beauty salon «Sophie»
Authors: Макарова, Н.В.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетинг
комплекс маркетингу
конкурентоспроможність
маркетингове середовище
Інтернет маркетинг
marketing
marketing mix
competitiveness
marketing environment,
Internet marketing
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи маркетингової діяльності підприємств, проаналізовано маркетингову діяльність салону краси «Софі», досліджено маркетингове середовище підприємства та його комплекс маркетингу за допомогою таких методів як конкурентний аналіз, STEP-аналіз, SWOT-аналіз. Пропонуються основні напрями удосконалення маркетингової діяльності салону краси «Софі» шляхом розробки рекомендацій щодо удосконалення комунікативної політики шляхом розробки рекламної кампанії, запропоновано заходи зі просування салону краси в Інтернеті, та надано пропозиції щодо підвищення кваліфікації співробітників.
The paper discusses the theoretical foundations of marketing activities of enterprises, analyzed the marketing activities of the beauty salon "Sophie", investigated the marketing environment of the enterprise and its marketing mix using such methods as competitive analysis, STEP-analysis, SWOT-analysis. The basic directions of perfection of marketing activity of a beauty salon "Sophie" by developing recommendations for improving communication of the policy through the development of advertising campaigns, measures to promote the salon on the Internet, and suggests ways to improve the skills of employees.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9222
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота.pdf185,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.