Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9250
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадишевський, Д.О.-
dc.date.accessioned2019-04-24T11:42:29Z-
dc.date.available2019-04-24T11:42:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9250-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії під якими розуміється, що маркетингова стратегія підприємства дозволяє зрозуміти, як планувати і реалізовувати різноманітні заходи в компанії, спрямовані на реалізацію планів і завдань. Варто пам'ятати: маркетингова стратегія є однією з частин загального стратегічного плану фірми. Маркетингова стратегія пов'язана з питаннями, спрямованими на те, щоб збільшити продажі і дохід підприємства. Маркетингова стратегія, розробити яку можуть досвідчені фахівці, дозволяє більше дізнатися про правильне використання наявних у підприємства ресурсів, навчитися динамічно збувати продукцію на тривалий термін. Це і є мета маркетингу.ru_RU
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of the formation of a marketing strategy, which means that the marketing strategy of an enterprise allows you to understand how to plan and implement a variety of activities in the company, aimed at the implementation of plans and tasks. It is worth remembering: marketing strategy is one part of the overall strategic plan of the firm. The marketing strategy is related to the issues aimed at increasing sales and income of the enterprise. Marketing strategy, which can be developed by experienced experts, allows you to learn more about the correct use of resources available at the company, learn how to dynamically sell products for a long time. This is the goal of marketing.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectзбутова діяльністьru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.subjectmarketing activityru_RU
dc.titleРозробка маркетингової стратегії ПАТ "Одескабель" на засадах життєвого циклу галузіru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of the marketing strategy of PJSC "Odeskabel" on the basis of the life cycle of the branchru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.